Gravatar

#451 Bobby Singer 14 år siden

Jeg er ked af høre det med din hund EPH.

Men når det er sagt, så kunne jeg altså ikke lade være med at smågrine lidt over følgende udveksling:

Var det en Grand Danois?... (akavet stilhed)... nej en hund... (akavet stilhed)

XD
Idjit
Gravatar

#452 filmz-jonasgr 14 år siden

Ja at miste et dyr er altid trist. Jeg kan da huske at mine forældre var noget triste da de fik vores hund aflivet. Det er sgu ikke sjovt at køre 15 kilometer med en hund og få den aflivet og så køre tilbage med den og få den begravet.

En trøst er altid at man gjorde den rette ting og fik den aflivet i god tid. Jeg håber ikke at den har været meget syg EPH.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#453 davenport 14 år siden

Man har tit tendens til at holde dyr i live, når de er syge for ens egen skyld. mine forældre gjorde det med deres hund i flere år, inden den blev aflivet for 3 mdr. siden.
Nu har de fået en der er bidsk. Den bed min mor den anden dag, og hun er bange for den.
Jeg havde losset den i klytterne!
Kan huske da min Sct. Bernhard igennem 12-14 år måtte ned. Det var hårdt.
Håber du kommer over det og trods alt har det godt EPH!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#454 Batsy 14 år siden

den havde et eller andet med foden at den vil halte i mange år og ikke kunne løbe så den blev aflivet men den nåede at få et kuld og vi beholdte den ene
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#455 filmzkim 14 år siden

#454
Okay :)
Er det så en Grand Danois?
Gravatar

#456 evermind 14 år siden

Det gør mig ondt, at du har mistet din hund, EPH. Heldigvis tyder et 8-årigt liv på, at du har nået at få masser af dejlige minder med hende.

Jeg tør slet ikke tænke på den dag, hvor jeg skal tage afsked med min kat. Hun er en egenrådig lille dame, som katte nu ofte er, men hun er "hjemmeflasket", og jeg har et meget, meget blødt punkt for hende.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#457 MOVIE1000 14 år siden

ej hvor synd EPH333:( det gør mig ondt ELSKER HUNDE (ik på den måde)

har altid haft lyst til at have en hund elsker hunde
mine forældre havde en for 11 år siden da jeg var 4-5 år selvom jeg var lille kan jeg godt huske den det var en fox terrie den var altid sur på mig hvilket jeg synes var sjovt, men så fik den kræft og vi måtte aflive den kan huske da jeg kom hjem og spurgte hvor er trille mine forældre grinte:)

lige siden har jeg altid tigget og bedt dem om at købe en ny hund, men så fik min gamle kammerat en som vi havde det rigtig sjov med, men så skulle han flytte et sted hen hvor man ikke måtte have hunde så de måtte aflive den:(

nu har min storesøster en hund som jeg passer en gang imellem i ferierne men det er snart ved at være et år siden jeg sidst har passet den.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#458 frankdrebin 14 år siden

MOVIE1000 (#457) skrev:
jeg kom hjem og spurgte hvor er trille mine forældre grinte:)


Grinede de ligefrem ?
Gravatar

#459 Batsy 14 år siden

tak for støtten drenge, vi beholdte to af hvalpene en af dem som vi kalder samba minder utorlig meget om hende. Hun er på ¨måde en klon af hende :D,
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#460 MOVIE1000 14 år siden

#458 jah men ikke sådan et grin men mere sådan haah "hvor kært" hvis du forstår
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: