Gravatar

#2421 davenport 15 år siden

At det i morgen (eller faktisk nu) er søndag, og jeg ikke skal noget. Jeg tror jeg vil tulle rundt i køkkenet og banke en hjemmelavet pizza sammen. Helt fra scratch! (Dvs. at jeg selv slagter svinet og høster hvede og opdyrker gær!!!)
Jo, i morgen bliver en lang dag! 6/6
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2422 MOVIE1000 15 år siden

Alene hjemme 5/6 de gamle er til fødselsdag, men det ville have været bedre hvis festen blev holdt om aftenen
at jeg skal se Saw VI 6/6 denne dag har jeg ventet på lige siden jeg fik at vide at saw Vi ikke kom i biografen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2423 davenport 15 år siden

Har i kun ét fjernsyn, siden du ligefrem skal glæde dig til at se en (formodet ringe) film???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2424 evermind 15 år siden

davenport, din formodning er ganske berettiget: Jeg brugte Saw VI til at slå tiden ihjel, mens jeg kørte i tog forleden, og det var godt nok noget hø, der endnu engang bekræfter, at bagmændene burde set at få rundet deres trap-crap af i en fart i stedet for at blive ved at med overlæsse Storm P's hævn fra graven med den ene mere avancerede og overdådige fælde end den anden.

I denne film raser John Kramer mod sygesikringen, der på baggrund af kyniske tabeller nægter at finansiere den kur, der muligvis kunne have kureret hans kræft. På en eller anden måde kan jeg bare ikke lade være med at tænke, at alle de penge, det sikkert har kostet at lave de til tider helt enorme fælder (vi taler veritable dødslabyrinter fyldt med avanceret mekanik, kontrolrum med overvågningskameraer osv.) måske kunne være brugt til hans helbredelse i stedet. Det kunne så også have sparet hans ofre på begge sider af tv-skærmen for en længere række lidelser.

Men okay, ret skal være ret, jeg kunne selvfølgelig selv lade være med at gå i fælden ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2425 MOVIE1000 15 år siden

#2424 man får jo netop at vide hvorfor han ikke brugte pengene på sin egen kur. Efter de flashbacks med hans forsikrings mand, var det forsent og han havde været hos Dr. Gordon (så skal man huske tilbage til at flashback Jigsaw havde i saw II)
Gravatar

#2426 Skeloboy 15 år siden

#2425 - nu spoilede du SAW jo...men får dem nok heller ikke set..:)
Gravatar

#2427 MOVIE1000 15 år siden

#2426 hvordan?
Gravatar

#2428 filmz-Narniabæver 15 år siden

King Diamond 3/6 Overvurderet
Amy Diamond 4/6
Alene Hjemme 4/6 2'eren er bedre
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#2429 Collateral 15 år siden

At bruge "overvurderet" som argument 0/6.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2430 MOVIE1000 15 år siden

#2429 overvurderer du det ikke lidt :)

Skriv ny kommentar: