#2402 - det er også planen. Øl koster kun 20 kr :). Heldigvis spiller i ikke sidst, for har en sjov tendens til at drikke mig kampstiv og gå glip af de sidste koncerter...enten fordi jeg er taget hjem eller fordi jeg ikke kan huske dem:). Da Hatebreed spillede på Kansas City sidste år, som jeg havde glædet mig til, skete begge dele...så ca. halvdelen, som jeg ikke helt kan huske, og tog så videre...:)
Det er ikke fordi jeg ikke kan lide death metal, jeg finder det bare ofte kedeligt...siger jeg og er kæmpe fan og langsomt, depressivt og tungt doom :)
Mine ben efter to timers fodboldtræning her til formiddag 0/6
Jeg forstår ikke de er så onde mod mig.. Jeg har altid været sød ved dem, behandlet dem som ligeværdige, taget dem med ud på gode gåture, haft dem med hver gang jeg har været på ferie, i byen og andre hyggelige ting.. Alligevel pylrer de, brokker sig og smerter de lige så snart jeg beder dem om lige at lave lidt arbejde..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2411 gi-jones 15 år siden
Det kan ødelægge dagen for hvem som helst :)
#2412 HonoDelLoce 15 år siden
0/6
#2413 Skeloboy 15 år siden
Det er ikke fordi jeg ikke kan lide death metal, jeg finder det bare ofte kedeligt...siger jeg og er kæmpe fan og langsomt, depressivt og tungt doom :)
Necrophagist er f.eks. temmelig fedt.
#2414 I.F.F. 15 år siden
#2415 HonoDelLoce 15 år siden
Jeg forstår ikke de er så onde mod mig.. Jeg har altid været sød ved dem, behandlet dem som ligeværdige, taget dem med ud på gode gåture, haft dem med hver gang jeg har været på ferie, i byen og andre hyggelige ting.. Alligevel pylrer de, brokker sig og smerter de lige så snart jeg beder dem om lige at lave lidt arbejde..
#2416 PredatorX 15 år siden
Hahaha nej det er vidst en velkendt opførsel :-D
#2417 Batsy 15 år siden
#2418 Kruse 15 år siden
#2419 Collateral 15 år siden
#2420 filmz-Martychris 15 år siden