Gravatar

#2411 gi-jones 15 år siden

wimmie (2410) skrev:
Forstår sgu da godt at bæveren er lidt muggen - Mel Gibson render jo rundt med hånden oppe i hans bagdel :/

Det kan ødelægge dagen for hvem som helst :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2412 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg hopper nu gerne med på anti-rammstein-vognen.. Det er virkelig super dårligt og super tysk (hvilket jo er to sider af samme sag)..

0/6
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2413 Skeloboy 15 år siden

#2402 - det er også planen. Øl koster kun 20 kr :). Heldigvis spiller i ikke sidst, for har en sjov tendens til at drikke mig kampstiv og gå glip af de sidste koncerter...enten fordi jeg er taget hjem eller fordi jeg ikke kan huske dem:). Da Hatebreed spillede på Kansas City sidste år, som jeg havde glædet mig til, skete begge dele...så ca. halvdelen, som jeg ikke helt kan huske, og tog så videre...:)

Det er ikke fordi jeg ikke kan lide death metal, jeg finder det bare ofte kedeligt...siger jeg og er kæmpe fan og langsomt, depressivt og tungt doom :)

Necrophagist er f.eks. temmelig fedt.
Gravatar

#2414 I.F.F. 15 år siden

Dhimmi-Thøger og Politiken 0/6
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#2415 HonoDelLoce 15 år siden

Mine ben efter to timers fodboldtræning her til formiddag 0/6

Jeg forstår ikke de er så onde mod mig.. Jeg har altid været sød ved dem, behandlet dem som ligeværdige, taget dem med ud på gode gåture, haft dem med hver gang jeg har været på ferie, i byen og andre hyggelige ting.. Alligevel pylrer de, brokker sig og smerter de lige så snart jeg beder dem om lige at lave lidt arbejde..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2416 PredatorX 15 år siden

Skeloboy (2413) skrev:
Heldigvis spiller i ikke sidst, for har en sjov tendens til at drikke mig kampstiv og gå glip af de sidste koncerter

Hahaha nej det er vidst en velkendt opførsel :-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2417 Batsy 15 år siden

Vis jeg vandt halo legends på filmz så vil jeg nok sige 6/6 chancen for 5% ;/
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2418 Kruse 15 år siden

At Ryan Shawcross fra Stoke laver en vanvidstackling og brækker anklen på en af Storbritanniens største fodboldtalenter, Aaron Ramsey -9000/6

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2419 Collateral 15 år siden

King Diamond - Sleep Tight little Baby 6/6!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2420 filmz-Martychris 15 år siden

At min gode ved skal have en ny nyre 6/6.
"You can call me Dennis!"

Skriv ny kommentar: