Så det KAN altså lade sig gøre at lave noget godt...
Clemens og Suspekt har iøvrigt også lavet gode plader, men ellers er dansk rap generelt noget lort. Og Selvmord er virkeligt ynkeligt. Til tider mongolske beats blandet med L.O.C's uduelige og meget meget irriterende "sang" vokal er bare ikke en fed cocktail.
#2491 - hov for pokker...hvordan fanden kunne jeg glemme Cypress Hill...det giver lige en ekstra til rap generelt...dem er jeg ret vilde med...men Suspekt og Clemens er crap...og kan heller ikke lide Malk de Kojin
#2491 PredatorX 15 år siden
Wu-tang Clan: 6/6
Geto Boys: 6/6
Blue sky black death: 6/6
Immortal Technique: 6/6
Jedi mind tricks: 6/6
Cypress Hill: 6/6
Så det KAN altså lade sig gøre at lave noget godt...
Clemens og Suspekt har iøvrigt også lavet gode plader, men ellers er dansk rap generelt noget lort. Og Selvmord er virkeligt ynkeligt. Til tider mongolske beats blandet med L.O.C's uduelige og meget meget irriterende "sang" vokal er bare ikke en fed cocktail.
#2492 ddandersen 15 år siden
6/6
At Oscar-showet bliver sendt om natten
0/6
#2493 MMB 15 år siden
N.W.A. 6/6
Eminem 5/6
Ice Cube 5/6
Dansk rap 3/6
Forklædt som voksen er et fremragende album, og der findes generelt meget godt, men det er trods alt et niveau under amerikansk rap.
#2494 Thomsen 15 år siden
#2495 Skeloboy 15 år siden
#2496 filmz-Bruce 15 år siden
#2497 Thomsen 15 år siden
#2498 Benway 15 år siden
Jeg må snart få introduceret min søn for nogle af filmene. Vi så 1940-udgaven af "The Thief of Bagdad" sammen, og den var han helt vild med. :)
#2499 filmz-Bruce 15 år siden
#2500 inflector 15 år siden