Gravatar

#2491 PredatorX 15 år siden

Hey!!

Wu-tang Clan: 6/6

Geto Boys: 6/6

Blue sky black death: 6/6

Immortal Technique: 6/6

Jedi mind tricks: 6/6

Cypress Hill: 6/6

Så det KAN altså lade sig gøre at lave noget godt...

Clemens og Suspekt har iøvrigt også lavet gode plader, men ellers er dansk rap generelt noget lort. Og Selvmord er virkeligt ynkeligt. Til tider mongolske beats blandet med L.O.C's uduelige og meget meget irriterende "sang" vokal er bare ikke en fed cocktail.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2492 ddandersen 15 år siden

Nyt HTR9900 anlæg

6/6

At Oscar-showet bliver sendt om natten

0/6
Gravatar

#2493 MMB 15 år siden

Dr. Dre 6/6
N.W.A. 6/6
Eminem 5/6
Ice Cube 5/6

Dansk rap 3/6

Forklædt som voksen er et fremragende album, og der findes generelt meget godt, men det er trods alt et niveau under amerikansk rap.
Gravatar

#2494 Thomsen 15 år siden

#2488 - Fantastisk! Jeg må ha' købt nogle gamle eventyrfilm. Jeg så en masse af dem på tysk tv som dreng.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#2495 Skeloboy 15 år siden

#2491 - hov for pokker...hvordan fanden kunne jeg glemme Cypress Hill...det giver lige en ekstra til rap generelt...dem er jeg ret vilde med...men Suspekt og Clemens er crap...og kan heller ikke lide Malk de Kojin
Gravatar

#2496 filmz-Bruce 15 år siden

Mel Brooks! Bedste rap sang all time!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2497 Thomsen 15 år siden

L:Ron:Harald ftw! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#2498 Benway 15 år siden

#2494 Jeg kan anbefale den her Sinbad Collection som jeg selv har. Fremragende værdi for pengene.

Jeg må snart få introduceret min søn for nogle af filmene. Vi så 1940-udgaven af "The Thief of Bagdad" sammen, og den var han helt vild med. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2499 filmz-Bruce 15 år siden

#2498 Top musik!!! Bør også få set den og skaffet Thief of Baghdad!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2500 inflector 15 år siden

At mine forældres dejlige labrador, pludselig døde for en time siden alt for ung 0/6
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: