Gravatar

#2501 Åkepool 15 år siden

Skeloboy (2489) skrev:
kan du finde et dansk rap band, du ikke ville give 0 eller 1/6 ? :)

MC Einar :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2502 PredatorX 15 år siden

Skeloboy (2495) skrev:
men Suspekt og Clemens er crap

Med al respekt, så kan man simpelthen ikke objektivt sige at Clemens er crap. Jo nu kan man godt... Nu fedter han rundt og laver alt det han selv var en modstander af i sine unge dage. Men på hans første plade er han 17 år (eller var det 15?). Det er sgu imponerende i sig selv. Især når man tager hans tekster i betragtning. Hans flow er også helt vildt i så tidelig en alder... Mht Suspekt, er vi nok inde på smag & behag argumentet :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2503 Skeloboy 15 år siden

#2502 - men altså...om han er 15, 4 eller 87, så er musikken jo ens...det er bare pisseringe musik :), men har det som sagt også generelt svært med rap...er ikke til rap...og selvom hans flow er godt, så er det stadig rap = crap...:)
Gravatar

#2504 PredatorX 15 år siden

Skeloboy (2503) skrev:
#2502 - men altså...om han er 15, 4 eller 87, så er musikken jo ens...det er bare pisseringe musik :), men har det som sagt også generelt svært med rap...er ikke til rap...og selvom hans flow er godt, så er det stadig rap = crap...:)

Hehe fair nok:)
Gravatar

#2505 wimmie 15 år siden

Øv da...hvad skete der med den?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2506 evermind 15 år siden

#2500 Jeg kondolerer. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2507 inflector 15 år siden

#2505 Vi tror den fik en hjerneblødning. Den har aldrig fejlet noget og i dag da mine forældre kom hjem, kom den ud for hilse på også lige pludselig kunne den ikke stå bagbenene. Den var kun 9 år gammel, så det var ikke lige det man gik og regnede med.

#2506 tak, det er sgu aldrig sjovt at miste sine kæledyr-
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2508 dyg 15 år siden

#2500 - Trist :-(

Dagens 10km løb: 6/6!
Jeg havde en plan om, at jeg skulle slå min gamle rekord på 52:30, med et spinkelt håb om at komme under 50minutter... De 10km blev nået på 48:16! Jeg klippede på en eller anden mærkelig måde 4 minutter af min hidtil bedste tid. Awesome!

FCK - AGF: -680348/6 :-(
For satan, det er ringe AGF.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2509 wimmie 15 år siden

Der kommer en familie for at kigge på vores hund på lørdag. Selvom jeg aldrig har været en hunde-person og glæder mig lidt til friheden i ikke at have hund, så er det alligevel hårdere end jeg regnede med at skulle af med den.
Processen er dog nok hårdest for min mand - det var nok først og fremmest hans hund, men det er til gengæld også hans arbejde der gør at vi er så lidt hjemme som vi er og dermed slet ikke har den fornødne tid til at tage os af hunden.
Jeg glæder mig til en hundefri tilværelse men damn hvor er det alligevel svært når den kommer og lægger sit hoved på ens ben og kigger på én med sine store hundeøjne :/

Såeh:

Hunde 3/6
At skulle af med vores hund 1/6
At få sin frihed tilbage 5/6

(jaja, lidt selvmodsigende ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2510 PredatorX 15 år siden

[quote=inflector (2507)det er sgu aldrig sjovt at miste sine kæledyr- [/quote]

Nej det er det godt nok ikke :-/

Skriv ny kommentar: