Gravatar

#2581 Kruse 15 år siden

#2578: Jeg er helt enig! Det er nu dejligt at se :)

Når det så er sagt, så kan det også være en skidt ting, da det nu betyder at Chelsea kan koncentrere sig fuldstændigt om Premier League, hvilket kan ødelægge Arsenals, i forvejen lille, chance for mesterskab.

Og hvis jeg var Chelsea-fan ville jeg godt nok føle mig snydt over mangel på straffespark.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2582 Batsy 15 år siden

jeg glæder mig til at blive voksen 3/6 en voksen liv er sku hårdt men en teenager er sku os hårdt 2/6

jeg vil være lille igen alt så simpelt og nemt 6/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2583 MOVIE1000 15 år siden

#2582 ja det var sgu tider da man blev tørret i røven ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2584 wimmie 15 år siden

MOVIE1000 (2583) skrev:
#2582 ja det var sgu tider da man blev tørret i røven ;)

Men så kan du jo trøste dig med at du en dag bliver gammel og sikkert ikke kan tørre din egen røv mere :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2585 davenport 15 år siden

Eller giver din højre arm for et eller andet, så du skal tørre røv med en protese... O.o
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2586 BN 15 år siden

wimmie (2584) skrev:
Men så kan du jo trøste dig med at du en dag bliver gammel og sikkert ikke kan tørre din egen røv mere :p

Ja, og igen har ligeså lidt hår på hovedet, skal mades og ligger ned det meste af tiden - det er det man kalder alderdommens velsignelser.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2587 davenport 15 år siden

Jeg vil have plejehjemmets største stereoanlæg og ryge hass på min stue!!!
Gravatar

#2588 MOVIE1000 15 år siden

En film (skoleprojekt) som 2 af mine venner og jeg har lavet, som jeg skulle til at klippe sammen blev pludselig sorte, samt alle andre klip 0/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2589 wimmie 15 år siden

At jeg har weekend om 3½ time 6/6 :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2590 davenport 15 år siden

Ris til aftensmad -4/6
Jeg hader de satans ris. Lige meget hvor mange gange jeg smager de små mider i forskellige varianter, er det stadig det værste fattigmandsføde.
Let me explain: min apati kommer af, at da jeg boede selv, var blevet forladt, og katten havde lopper, måtte jeg sælge flasker der lå i kælderen ovre i en Brugs i et gettoområde. Jeg havde nemlig forladt mig på at kreere en aftensmad bestående af ris og ketchup. Det satte jeg mig for, at jeg aldrig skulle spise igen, om jeg så skulle gnave i en selvdød gråsspurv!
Så når jeg får ris, forbinder jeg det med fattigdom... (Som ca. 1/4 af jordens befolkning ville kunne nikke genkendende til - dog uden ketchup!)

Ris- fuck off!

Skriv ny kommentar: