At jeg ligger syg, sikkert med influenza, for 15. dag i streg - 0/6
holy shit :S god bedring til jer begge.
Mødet med min professor i Audiovisuelle medier idag 2-3/6.
Han skulle kommentere på vores plot til en kommende kortfilm. Han kunne godt lide dele af plottet men havde en del ting han gerne ville have vi gør om. Så nu er vi igen i gang med at udvikle en ny version af plottet....
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
William Kvists kommentar på P3 om hvorfor FCK får så få gule kort i SAS-ligaen: "Det er fordi vi betaler dommerne så meget. Det er også derfor det går så skidt økonomisk for Parken"
6/6 for fed humor!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2578 Utroligt resultat. Nu er der kun Arsenal og Manchester U. af engelske klubber tilbage ved kvartfinalerne i Champions League. Det havde jeg godt nok ikke sat penge på, da sæsonen startede.
#2571 Twister 15 år siden
holy shit :S
god bedring til jer begge.
Mødet med min professor i Audiovisuelle medier idag 2-3/6.
Han skulle kommentere på vores plot til en kommende kortfilm. Han kunne godt lide dele af plottet men havde en del ting han gerne ville have vi gør om. Så nu er vi igen i gang med at udvikle en ny version af plottet....
#2572 Skeloboy 15 år siden
#2573 filmz-Martychris 15 år siden
Jeg hulker med dig! Har til gengæld fundet ud af at jeg havde Commando og The Ladies man på loftet. Se, det er et sammentræf... 8-)
#2574 HonoDelLoce 15 år siden
"Det er fordi vi betaler dommerne så meget. Det er også derfor det går så skidt økonomisk for Parken"
6/6 for fed humor!
#2575 Kruse 15 år siden
#2576 HonoDelLoce 15 år siden
#2577 Åkepool 15 år siden
#2578 dyg 15 år siden
At Chelsea igen taber til Inter: 6/6!
#2579 mr gaijin 15 år siden
#2580 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"