Gravatar

#2841 wimmie 15 år siden

Det er vel også det eneste positive der kommer ud af et dødsfald i familien; at man ser lidt mere til hinanden i de dage.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2842 MMB 15 år siden

Fuck, du har mange film. Det er jo helt sindssygt. Dog kan jeg godt se, at langt størstedelen er dvd film. Hvor mange film har du i alt?

Umiddelbart lyder det som om, jeg ikke skal gå vildt op i blu-ray, men bare lige så stille begynde at købe blu-ray udgivelserne i stedet for DVD'erne, når prisforskellen ikke er særlig stor.

Hvordan kan det btw være, at du har tusindvis af film, men ikke har Taxi Driver? Det er jo en mindre skandale! :P Eller venter du på blu-ray udgivelsen?
Gravatar

#2843 Skeloboy 15 år siden

#2842 - ah, man skal da have de 1000 film minimum... :)

#2839 - har du selv smidt links på det hele? Eller brugt en eller anden smart metode?

Kunne nemlig godt tænke mig links på alle de film her: www.skeloboy.dk/filmdb
Gravatar

#2844 filmz-Utyske 15 år siden

#2842 -

Hvor mange jeg har, står nederst på siden. :)

BD-afspillerne er blevet billige og man kan få en fornuftig afspiller til omkring 1000 kr. og Expert kører jævnligt tilbud på en fornuftig BD-afspiller med 20 film til under 2000 kr. - der er selvfølgelig dårlige film imellem, men så er man godt i gang.

Hæh, det er blot en af de mange film, jeg ikke har fået købt endnu og Martin Scorsese er ikke blandt mine favoritter. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2845 tiany 15 år siden

#2844 Nu kan jeg se at du har Braveheart på BD, vinder den noget i forhold til dvd'en??
Jeg så nemlig en reklame for BD-udgivelsen på en anden BD og her så det knald godt ud i forhold til dvd-udgivelsen, men jeg er lidt i tvivl om det blot var reklamen der var pudset rigtig meget af.
Valar morghulis
Gravatar

#2846 MMB 15 år siden

Ah, det havde jeg lige overset. Du har heller ikke rundet de magiske 1000 endnu, så hvis jeg var dig, ville jeg købe Taxi Driver som nummer 1000! :P

Jeg har skam kigget på blu-ray afspillere og overvejet et par stykker, men umiddelbart tror jeg helst, jeg vil spare lidt ekstra sammen og købe en PS3, der har blu-ray inkluderet. Den er vist også bedst fremtidssikret, så vidt jeg har forstået.
Gravatar

#2847 filmz-Utyske 15 år siden

#2845 -

Braveheart er bestemt en opgradering værd. Dvd-udgivelserne har aldrig været vanvittigt gode, men BD-udgivelsen er bestemt pengene værd. :)

#2846 -

En PS3 er bestemt ikke et skidt køb og bliver opgraderet til at understøtte 3D. Ulempen er naturligvis at den ikke kan gøres regionsfri, men skal man have en afspiller der er det, skal man op og give 3000 kr.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2848 Skeloboy 15 år siden

#2847 - har du lagt links ind manuelt?
Gravatar

#2849 filmz-Utyske 15 år siden

#2848 -

Jep, jeg startede på listen for 7-8 år siden, da min samling ikke var så voldsom og har aldrig fået taget mig sammen til at finde en anden løsning. Den fungerer ganske fint og en hvilken som helst anden løsning, vil kræve at jeg indtaster hele skidtet fra bunden, eller evt. selv bygger en database og smider dem i. :)
Gravatar

#2850 wimmie 15 år siden

Puha, jeg har vist "kun" omkring 525 film - hvoraf knap 100 er bluray.
Da manden og jeg flyttede sammen havde vi omkring 65 "dobbeltgængere" som vi skaffede os af med og i en lang periode (ca. 1½ år), købte jeg næsten ingen film.
Nu er der dog kommet gang i filmkøbet igen ;)
Samling

Vi er nu oppe på at have 3 Bd-afspillere; 1 PS3, 1 amerikansk blu-ray afspiller og en Sony Vaio bærbar med bluray :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: