Vi har da kun 7p op til 3. pladsen (hvis Silkeborg taber til BIF i morgen)! Havde vi undgået skader, så ville vi have haft en chance for at spille med om bronzen, men sådan som det er gået i år, så håber jeg på, at vi kan snige os op i top6 (hvilket også har været målet hele tiden), men det bliver ikke nemt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#2872: Jeg skrev et indlæg i Hvad laver du nu-tråden, om hvor pinligt det var at Esbjerg taber en kamp så stort, som de har domineret fuldstændigt i den første time.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Næh næh, hold snakken om "hvis og hvis" og "skader mig her og skader mig der" væk fra fodbold-diskussioner.. Det er sådan spillet er, og der vindes intet ved at spekulere i muligheder.. Så kan man jo lige så godt sige "hvis nu vores målmand hold nullet i hver kamp, og vi scorede 3 mål, så ville vi ligge nummer 1" - see how useless that is?
I øvrigt er det fint nok med en målsætning, der hedder top6 (som da også helt klart er inden for rækkevidde :) ), men jeg husker en MASSE snak om fodboldfeber i Århus og "vi kan sagtens tage guldet" osv osv osv henover vinteren ;) - jeg snakker ikke specifikt om dig - men om århusianere i det hele taget :) Inklusive spillerne..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2876 - Den snak som alle (uden for Århus) mener, at de kan huske, blev helt klart pisket op af folk, der ikke kom fra Århus. Erik Rasmussen siger det pressen gerne vil høre, og han udtalte et par gange, at hvis det blev ved med at gå som det gjorde (og der ikke kom skader), så havde vi muligheden for at spille med om guldet. Og det er jeg helt enig i.
Jeg kender personligt ingen AGF-fans, der på noget tidspunkt i fuld alvor har udtalt, at vi "sagtens kunne tage guldet". Det er 100% pressen, der har kørt det op i en spids. Selvfølgeligt jubler man højt, når holdet spiller så godt som de gjorde i starten, men derfra og så til at tro på guld... Ja, der er sgu langt.
Kender jeg Graulund ret, så har det også været med et glimt i øjet, at det er blevet sagt. Men selvfølgeligt skal man da have selvtillid!
Jeg har da set en enkelt hist og pist, der har været guld-blinde. Men på stadion, diverse fora og blandt mine agf-venner, så har antallet af folk, der har troet på, at vi ville vinde guld været næsten ikke eksisterende.
#2871 MMB 15 år siden
At jeg nu ikke får min rigtige pakke før langt efter påskeferien 0/6
#2872 dyg 15 år siden
#2873 HonoDelLoce 15 år siden
så mener i måske i er med i medalje-kampen igen ? :P
#2874 dyg 15 år siden
#2875 Kruse 15 år siden
#2876 HonoDelLoce 15 år siden
Næh næh, hold snakken om "hvis og hvis" og "skader mig her og skader mig der" væk fra fodbold-diskussioner.. Det er sådan spillet er, og der vindes intet ved at spekulere i muligheder.. Så kan man jo lige så godt sige "hvis nu vores målmand hold nullet i hver kamp, og vi scorede 3 mål, så ville vi ligge nummer 1" - see how useless that is?
I øvrigt er det fint nok med en målsætning, der hedder top6 (som da også helt klart er inden for rækkevidde :) ), men jeg husker en MASSE snak om fodboldfeber i Århus og "vi kan sagtens tage guldet" osv osv osv henover vinteren ;) - jeg snakker ikke specifikt om dig - men om århusianere i det hele taget :) Inklusive spillerne..
#2877 dyg 15 år siden
Jeg kender personligt ingen AGF-fans, der på noget tidspunkt i fuld alvor har udtalt, at vi "sagtens kunne tage guldet". Det er 100% pressen, der har kørt det op i en spids. Selvfølgeligt jubler man højt, når holdet spiller så godt som de gjorde i starten, men derfra og så til at tro på guld... Ja, der er sgu langt.
#2878 HonoDelLoce 15 år siden
Så kender du helt andre AGF-fans end mig, kan jeg godt se ;)
Og selv Peter Graulund sagde det :D
#2879 filmz-Bruce 15 år siden
#2880 dyg 15 år siden
Jeg har da set en enkelt hist og pist, der har været guld-blinde. Men på stadion, diverse fora og blandt mine agf-venner, så har antallet af folk, der har troet på, at vi ville vinde guld været næsten ikke eksisterende.