Gravatar

#2861 filmz-Bruce 15 år siden

#2860 Menageriet kører på sidste vers. De er ikke deres opgave voksen, heller ikke Lene. Ingen andre end LA er ude med konkrete besparelsesforslag. Regering og opposition forsøger stadig at vinde vælgere på at vente med at komme med upopulære og nødvendige tiltag. Det var sjovt så længe festen varede. Drop så den efterløn og kom igang.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2862 Kruse 15 år siden

#2855: Det var også noget jeg tænkte på, men så betyder deres comeback jo desværre ikke så meget, med mindre at man har tænkt sig at tage til de to koncerter, som de vil optræde genforenet på.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2863 inflector 15 år siden

#2861 dem du konsekvent omtaler som De Radigale, er ellers med på din vogn :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2864 filmz-Bruce 15 år siden

#2863 Enig! Til gengæld er de gale på så mange andre punkter, har forårsaget umådelig skade med synderegisteret fra Nyrup tiden, som nærmest burde få domstolen i Haag i tale :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2865 Twister 15 år siden

Appaloosa 4/6

Filmen klemmer sig lige nøjagtig op på de 4 stjerner takket være det gode skuespil. Fin og anderledes Westernfilm.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2866 Kruse 15 år siden

At United tabte til Bayern - 6/6 :)

Er jeg et ondt menneske, fordi jeg fryder mig bare en smule over at Rooney blev skadet? :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2867 Bobby Singer 15 år siden

Har set de første 8 afsnit at Mad Men nu og den virker lovende. Foreløbigt ligger den nok på en 4-4,5/6 fra mig.

Nå ja sidste skoledag i morgen før påskeferien: 6/6

Så skal det sgu fejres at vi er færdige med vores første filmproduktion på Masterclass... med masser af bajere! 6/6
Idjit
Gravatar

#2868 dyg 15 år siden

#2866 - Ja, du er meget ond.... Men det er jeg også! En lille harmløs skade, der holder ham ude resten af sæsonen, ville ikke genere mig.

Desuden vil jeg give kampen 5/6, for Bayern burde sgu have scoret 2-3 mål mere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2869 davenport 15 år siden

Tur til tyskland, der resulterede i 3 kasser bajsere, 18 liter vin og en masse snolder til pigerne 6/6 - Påsken er i hus!

At jeg skal møde i Fredericia i morgen til min nye stilling som konsulent der 2/6
Pisse træls at jeg ikke bare kan nyde mit kontor i Kolding, men det tjener desværre ikke min løn hjem, med de 41 kandidater jeg har i drift. Men som firmaets mand giver jeg den en skalle. De har valgt mig til jobbet, fordi de er vilde med mig og ikke vil undværre mig, og det må være en 6er.
Er bare træls, da afstanden med offentlig transport er ret dræbende. (Hader tog)
Men som et proaktivt menneske, så ved jeg også at dette åbner muligheder i firmaet, netop fordi jeg træder til når det gælder, uden at kny. Og det elsker driftsministeren!
Men tanken om bus kl. 6.04 er ikke uden en anelse de-motivation.
Jeg ved så at når dette job er i hus, så har jeg muligheden for at blive forskellige ting, bla. intern supervisor (på den lange bane), og så står jeg faktisk efterhånden meget meget godt.
Det er jo det catch der er ved karriere at man skal op af stigen, og jeg elsker det firma jeg er i, så jeg er villig til at tage den tørn også.

Jeg er ret sikker på at om 5 år, har jeg en fremtrædende stilling i mit firma, hvor jeg får en del at skulle have sagt, og dét vurderer jeg til 6/6

:)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2870 filmz-jonasgr 15 år siden

Christina Aguileras nye single 8/10

Jeg kan sgu normalt ikke lide den type, men det er også kun Christina der kan få det bedste frem i sådan et nummer.

Men alle dem som forventer en stille balade, bliver nok skuffet.

Kan i øvrigt høres her fra tid til anden: http://www.iheartradio.com/mediaplayer/?stream_id=...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: