Jeg synes at Information er danmarks bedste dagblad, men jeg stemmer nu ikke på venstrefløjen :) Jeg tilhører stort set ingen fløje, men læser avisen for dens indhold og dens mange gode journalister. Desuden synes jeg ikke avisen er så kritisk i forhold til Venstre og Konservative som den engang har været.
George Metz er og har dog altid været på den sociale fløj, men jeg er faktisk ikke klar over om han stadigvæk er fastansat hos Information. Han skriver i hvert ikke så meget for dem (i hvert fald ikke dengang jeg holdte avisen).
Kristian Villesen plejer at være ganske sjov. Martin Burcharth er også rigtig dygtig. Han var min favoritjournalist. Desværre er avisen for dyr til mit husholdningsbudget.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#3001 Ja Information har nogle glimrende artikler. Men en avis skal også bedømmes på, hvilke emner den bringer op, vinkler dem og sidst men ikke mindst, hvilke emner, som IKKE bringes op.
Dagligt kan jeg bruge Information som jeg bruger Politiken og Berlingske, som et godt internet opslagsværk og så til lige at tjekke anmeldelser igennem :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3003 Nu er det et par år siden jeg var abonnent, så det kan meget vel have ændret sig. Jeg synes netop at de emner de valgte at tage op var rigtig interessante. Jeg blev i hvert fald klogere på en masse områder. De havde en række emneuger, hvor de tog et specifikt emne op. Jeg kan i hvert fald huske de havde en artikelserie om Kina som var rigtig velskrevet og kom ind på nogle spændende områder.
Politiken, Berlingske og JP synes jeg ligner hinanden forholdsvis meget i forhold til emner der tages op (i indenrigs -og udenrigsnyhederne); argumentationen og vinklingen er bare anderledes. Men det kommer naturligvis også lidt an på hvilke områder man finder interessant. JP har jo meget økonomisk stof og det interesserer mig ikke det mindste og så alle de reklamer :) Berlingske omhandler meget fra Kbh. (eller det har den i hvert fald gjort). Politiken kan jeg bare ikke lide deres journalister eller i høj grad Tøger.
Ja hvis jeg havde råd ville det nok i stedet for blive til en amerikansk avis :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg har haft abonnement på Information i fire uger fornylig og det er da en ganske fin avis at læse, men nøj, hvor er de højrøvede og universitetsagtige, de svælger nærmest i deres egen klogskab og kendskab til lange ord. Jeg er vokset op med Politiken (mine forældre er bege lærere, så skal man læse den), men der er Seidenfadens stil begyndt at irritere mig lidt, så når jeg engang får råd til avisabonnement er jeg blank mth hvad jeg skal bestille.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Microsoft Security Essentials. Jeg ved ikke, hvem som kom med det geniale forslag til virus program, men siden det er kommet på PC'en, er alle irritationsmomenter over scanning og vira pist borte. I dag har den fjernet et par stykker ved "Google hopning".
6/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3001 filmz-jonasgr 15 år siden
George Metz er og har dog altid været på den sociale fløj, men jeg er faktisk ikke klar over om han stadigvæk er fastansat hos Information. Han skriver i hvert ikke så meget for dem (i hvert fald ikke dengang jeg holdte avisen).
Kristian Villesen plejer at være ganske sjov.
Martin Burcharth er også rigtig dygtig. Han var min favoritjournalist. Desværre er avisen for dyr til mit husholdningsbudget.
'Cause I'm evil"
#3002 Highland Park 15 år siden
Herfra:
http://www.imdb.com/title/tt0463872/
Jeg har også kun lige fundet ud af, at han har medvirket i en af de fjollede Asterix og Obelix-film.
Gad vide om jeg kan opstøve "Frank Riva"-serien. Det kunne være interessant at se noget fra den sene del af hans karriere.
#3003 filmz-Bruce 15 år siden
Dagligt kan jeg bruge Information som jeg bruger Politiken og Berlingske, som et godt internet opslagsværk og så til lige at tjekke anmeldelser igennem :)
#3004 Skeloboy 15 år siden
#3005 dyg 15 år siden
#3006 Skeloboy 15 år siden
#3007 filmz-jonasgr 15 år siden
Politiken, Berlingske og JP synes jeg ligner hinanden forholdsvis meget i forhold til emner der tages op (i indenrigs -og udenrigsnyhederne); argumentationen og vinklingen er bare anderledes. Men det kommer naturligvis også lidt an på hvilke områder man finder interessant. JP har jo meget økonomisk stof og det interesserer mig ikke det mindste og så alle de reklamer :) Berlingske omhandler meget fra Kbh. (eller det har den i hvert fald gjort). Politiken kan jeg bare ikke lide deres journalister eller i høj grad Tøger.
Ja hvis jeg havde råd ville det nok i stedet for blive til en amerikansk avis :)
'Cause I'm evil"
#3008 lagoni 15 år siden
#3009 filmz-Bruce 15 år siden
6/6
#3010 filmz-Utyske 15 år siden
Ja, det er et herligt, lille program. :)