Gravatar

#601 wimmie 14 år siden

Popcorn med vaniljeis 4/6

At jeg har fri i morgen 6/6

At jeg burde gå i seng 2/6 (- er træt men gider ikke i seng "allerede".)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#602 PredatorX 14 år siden

wimmie (601) skrev:
Popcorn med vaniljeis 4/6


Say whaaaaaaaaat?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#603 Skeloboy 14 år siden

Mit nye kursus i projektstyring - 5/6...det er sgu fedt, men skal lige vænne mig til at have lektier for igen:)...og stå op om morgenen...

Jobsamtale ved Horsens Europæiske Middelalderfestival på tirsdag - 6/6...men damn, jeg er spændt...det er min 1. jobsamtale)
Gravatar

#604 filmz-Bruce 14 år siden

Tager lillepigen og hendes små fætre med i Cinemaxx og ser Op i 3D i eftermiddag. De skal forkæles. I aften kommer min ven og hans to unger forbi. Så skal vi se talent (pis) og de små skal spille Uncharted 2 og buddy og jeg går i kælderen og ser Sons of Anarchy med et par old fashioned drinks.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#605 MOVIE1000 14 år siden

#600 jeg lever også som jeg gør men er der noget med sukker jeg slet ikke må tage har jeg fundet ud af er sodavand med sukker/juice og honning/syltetøj/nutella

men stadig skal man tage hensyn til dem som har Diabetes og det syne sjeg er alt for dårligt nogen steder
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#606 HonoDelLoce 14 år siden

MOVIE1000 (605) skrev:
men stadig skal man tage hensyn til dem som har Diabetes og det syne sjeg er alt for dårligt nogen steder


Det her er slet ikke for at lyde negativ. Men sådanne forholdsregler kan man jo ikke begynde at tage.. Så skal du jo tage hensyn til alt, og så er det sådan set nemmere at lade være med at tilbyde noget som helst..

Så tager vi hensyn til diabetikere.. Og mælke-allergikere.. Nødde-allergikere.. Farvestof-allergikere.. Alle former for allergikere..

Så kan de tilbyde.. Et glas vand..

See my point ? :)

Det må være op til folk selv at kende deres allergier.. Og så handle ud fra dem. Så må du jo sige nej tak til det glas juice, og så i øvrigt være på forkant med at sådan en situation kan opstå og så selv have drikkevarer i tasken uden sukker.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#607 PredatorX 14 år siden

honodelloce (606) skrev:
Så tager vi hensyn til diabetikere.. Og mælke-allergikere.. Nødde-allergikere.. Farvestof-allergikere.. Alle former for allergikere..


For ikke at nævne visse religioner.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#608 filmz-Bruce 14 år siden

PredatorX (607) skrev:
For ikke at nævne visse religioner.


Aldrig i livet!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#609 MOVIE1000 14 år siden

TÆNK OGSÅ PÅ HVALERNE som bor i havet ?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#610 Yoda 14 år siden

Gensyn med "Deadwood" 6/6
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: