Tja, jeg synes faktisk, at Dizzy Mizz Lizzy og Nephew burde have byttet plads på plakaten, men okay, hvis der skal være et dansk navn øverst på plakaten, så er det vel okay.
Jeg synes nu altid, der er gode navne længere nede på plakaten, men det er nu engang de store navne, der koster mange penge, og det er dem, der gør, at billetten koster, det den gør. Derfor forventer jeg også nogle gode hovednavne.
#3101 dyg 15 år siden
Gunners vs Wigan: 10/6
#3102 MMB 15 år siden
Tja, jeg synes faktisk, at Dizzy Mizz Lizzy og Nephew burde have byttet plads på plakaten, men okay, hvis der skal være et dansk navn øverst på plakaten, så er det vel okay.
Jeg synes nu altid, der er gode navne længere nede på plakaten, men det er nu engang de store navne, der koster mange penge, og det er dem, der gør, at billetten koster, det den gør. Derfor forventer jeg også nogle gode hovednavne.
#3103 Skeloboy 15 år siden
Men ellers er vi lidt enig, hvad hovednavne angår. Selvom jeg glæder mig til Muse, Patti Smith og The Prodigy.
#3104 frankdrebin 15 år siden
#3105 Skeloboy 15 år siden
#3106 Batsy 15 år siden
#3107 MMB 15 år siden
Sådan rent popularitetsmærssigt er jeg enig, men Them Crooked Vultures er årets fedeste navn, så jeg er fint tilfreds med placeringen. :P
Sure, sure. :)
#3108 Highland Park 15 år siden
We should laugh at al-Qaeda, says report
Terrorist recruiters should be tackled with satirical shows that portray al-Qaeda as “narcissistic” and “irreligious” according to a new report.
Rapporten kan downloades ganske gratis på Demos' hjemmeside:
http://www.demos.co.uk/publications/theedgeofviole...
#3109 filmz-Bruce 15 år siden
#3110 Notional 15 år siden