Gravatar

#3091 MMB 15 år siden

Hvorfor passer Paul McCartney ikke ind? Jo, han er et stort navn, og det trænger Roskilde til i år. Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være så meget anderledes end at have f.eks. Roger Waters?

Ja, Wolfmother kommer til Jelling, og det er da for dårligt, at Roskilde ikke kunne booke dem inden. Derudover kan jeg ikke se noget forkert i at have dem begge steder? Vores "hovednavn" Nephew er jo på flere danske festivaller?

Ja, Bob Dylan var der i 2006, og Muse og Nephew var der i 2007. Get the point?

Når jeg skriver RATM er urealistisk, skyldes det selvfølgelig det faktum, at de ikke spiller under Roskilde.

Jo, Roskilde Festival er anderledes, men derfor kan man vel godt håbe, at deres hovednavne kan leve op til de andre år.

De hip-hop navne er slet, slet, slet ikke på højde med de andre år. Der mangler ganske enkelt et hovednavn i stil med Kanye West og Jay-Z som var der sidste og året før.

Det er ikke rigtigt, at Roskilde er den eneste festival, der har dem i år. Coachella har dem også, men derfor er det stadig en god booking, det er jeg enig med dig i. ::)

Alice In Chains er ikke legendariske, havde det været med deres rigtige forsanger, så havde det kunne diskuteres. Men jeg glæder mig da til at se dem.

Them Crooked Vultures er mit yndlingsnavn i år, og jeg glæder mig. Muse og Motörhead bliver som nævnt fedt.

Jeg brokker mig over manglende TOP hip-hop navne. Brother Ali er jo for helvede ikke det samme som Eminem (eksempel). Fordi man kan lide rock betyder det jo heller ikke nødvendigvis, at man er sindssygt vild med, at Them Crooked Vultures kommer?

Der mangler som sagt også et hovednavn i metalgenren, som der har været de andre år.
Gravatar

#3092 filmz-Bruce 15 år siden

Elvis var Kongen!!! Døde fattig, men reddede verden fra en mumie! Karisma som ind i helvede, frem til og med 68-69, med hans comeback koncert. Ingen tvivl om, at jeg foretrækker Stones, Dylan, Creedence, Doors, men mandens indflydelse lader sig ikke lige sådan feje ind under gulvtæppet og så havde han jo et totalt uvirkeligt ansigt og en fantastisk stemme. Ikke noget at sige til, at Bruce forsøgte at kravle over hegnet til Graceland i 70'erne (og blev smidt ud).
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3093 tiany 15 år siden

At skære sig selv i fingeren 1/6
Valar morghulis
Gravatar

#3094 filmzkim 15 år siden

At jeg alt for sjældent får tjekket forummet, så der er alt for meget læsestof, når jeg endelig kommer herind: 2/6

Gravatar

#3095 evermind 15 år siden

tiany (3093) skrev:
At skære sig selv i fingeren 1/6

Smuttede kniven bare, eller kom du lige ud af skabet som emo ...? :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3096 tiany 15 år siden

#3095 Kniven smuttede da jeg skulle have den ud af opvaskemaskinen - det var sådan et møg sted lige oven på fingeren som blev ved med at bløde - men det positive er jo at det ikke kostede en finger :D
Valar morghulis
Gravatar

#3097 Skeloboy 15 år siden

Foeller (3091) skrev:
Alice In Chains er ikke legendariske, havde det været med deres rigtige forsanger, så havde det kunne diskuteres. Men jeg glæder mig da til at se dem.

Legendariske er måske for meget sagt, men det er et af 90'ernes bedst sælgende band.

Foeller (3091) skrev:
Det er ikke rigtigt, at Roskilde er den eneste festival, der har dem i år. Coachella har dem også, men derfor er det stadig en god booking, det er jeg enig med dig i. ::)

Havde glemt at skrive i Europa.

Foeller (3091) skrev:
Ja, Wolfmother kommer til Jelling, og det er da for dårligt, at Roskilde ikke kunne booke dem inden. Derudover kan jeg ikke se noget forkert i at have dem begge steder? Vores "hovednavn" Nephew er jo på flere danske festivaller?

Nephew er på tur i Danmark, så selvfølgelig spille de begge steder. Og der er ingen grund til at sætte det i situationstegn. Nephew er et hovednavn, fordi Roskilde er en dansk festival.

Men jeg kan egentlig ikke se, hvorfor der hvert år SKAL være et metalhovednavn eller et hip-hop hovednavn.

But nuff said, jeg synes det er et ganske ok program, og der er rigtig meget fedt musik. Hvis folk bare gad og undersøge programmet i stedet for kun at kigge på dem med stor skrift og dem med 2. størst skrift.
Gravatar

#3098 Highland Park 15 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3099 filmz-Bruce 15 år siden

Retssag mod Muhammed

1000/6

Herligt! Nu håber jeg, at initiativet ikke blot vedbliver med at være et morsomt af slagsen, men faktisk udmønter sig i en reel af slagsen. Guderne (undskyld) skal vide, at der er behov for det. Jeg smider gerne en tusse i fælleskassen for en gang for alle at gøre fælles front mod den religiøse sindssyge, som i den grad efterhånden dag ud og dag ind, krænker min retsbevidsthed.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3100 filmz-Martychris 15 år siden

Husets 40 års fødselsdag 4/6...

Skvulp live 4/6...
"You can call me Dennis!"

Skriv ny kommentar: