Gravatar

#3171 NightHawk 14 år siden

At ham her ligger nr. 1 på den danske hitliste????



Føj, føj og atter føj. :P

Musik, 0/6.

At han ligger nr 1, -1000/6.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3172 filmz-Bruce 14 år siden

#3171 Det er sgu da fordi hans publikum ikke kan finde ud af at downloade hans musik og derfor køber det :) Desværre er "den gode smag" ikke i samme grad påvirket af digital ignorance og derfor downloades "den gode smag" i store kvoter og derfor reflekteres populariteten ikke på samme måde på hitlisterne. Blame it on the fucking piracy.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3173 NightHawk 14 år siden

# 3172 -

Hehe, ja det har du da absolut ret i. :)

Jeg fatter bare alligevel ikke, at der er så stort et publikum herhjemme, at han kan lige nr. 1 foran sammenlignelige musikere fra dansktoppen. At han gør det i Tyskland er jo logisk nok pga. deres musik kultur, men hvorfor det så har slået igennem i Danmark er mig lidt af en gåde.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3174 filmz-Martychris 14 år siden

Sardiner på en pizza 0/6...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#3175 davenport 14 år siden

Min nye bærbar 6/6
Der er BD drev i og jeg har lige testet det. Det er ret vildt, at så tynd en maskine, kan levere så godt billede, og faktisk også lyd. Labtops plejer at have ringe lyd, men den her har sku næsten bund i sig. Stereoperspektivet er meget tydeligt.
Og grafikkortet afvikler spil, så jeg bliver ganske svimmel.
Endelig noget kvalicomp til mig :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3176 filmz-Bruce 14 år siden

#3173 Nu kan jeg give et godt eksempel :) Mine forældre, født 1926 og 1932, ser enten nyhederne, sport eller tysk TV hvor de kan se Andre Rieu, Hansi Hinterseer og lignende. Det er musik som de ældre årgange elsker. Og man kan sige meget, men de tyske kanaler formår i stor skala at kræse for dette publikum, hvor DR smider det ud på TV Charlie som ligner TV Stop til sammenligning :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3177 dyg 14 år siden

#3176 - DK4 er favoritkanalen blandt mine bedsteforældre, når de skal se Helena Fischer, Hansi eller Rieu (som jeg alle har været indlagt til at se flere gange).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3178 filmz-Bruce 14 år siden

#3177 Jeg må sgu sige, at Andre Rieu i Australien, som jeg også blev indlagt til, faktisk var et godt show. Det "tyske show" eller tyske stil, er nærmest en dinosaur, som ikke ved den er uddød. I Danmark har den "gode smag" forlængst dræbt disse næsten dekadente Liberace forestillinger med glimmer og lys i TV regi, men i udlandet og især Tyskland, der findes de stadig og har en kæmpe seer skare. Jeg ligger flad af grin når jeg ser Hansi Hinterseer med bundesliga hår og hvidt bælte synge blandt får på den tyrolske bjergtop, men gudskelov, at ikke alt ændrer sig i takt med tidens trends blandt unge, som jo oftest kun har få år på bagen, førend de dømmes ude og er oldtidsfund. Der er nok ikke den store forskel fra undertegnede, som hellere ser endnu en Stones eller Springsteen koncert, fremfor at lade mig betage af "nyt" :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3179 dyg 14 år siden

Jeg må erklære mig enig i, at Rieu's show fra Oz var ganske godt (det blev jeg tvunget til at se sidste gang jeg var på visit ved mine bedsteforældre). Men musikken i Rieu's shows indeholder også langt mere kvalitet end det, som man oplever ved de tyske schlager-shows.

En ny bedømmelse:
At min krop pludseligt har besluttet sig for at skulle være allergisk overfor birkepollen, hvilket ikke er sket tidligere - 0/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3180 filmz-Bruce 14 år siden

#3179 Suk til allergi :( Min græspollen starter også snart! Fuck! Jeg stemmer for at udrydde den danske græssort og importere græs fra det sydlige Europa.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: