Gravatar

#3181 Highland Park 14 år siden

#3179: Jeg kan anbefale dig at købe benadryl. Det fungerer upåklageligt for mig. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3182 dyg 14 år siden

En god eftermiddagslur - 6/6

#3181 - Jeps, jeg er også glad for benadryl, dem har jeg brugt mod høfeber i mange år efterhånden. Men nu skal jeg åbenbart også til at bruge dem om foråret :-(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3183 Åkepool 14 år siden

Jeg er multiallergiker og er allergisk overfor græs, elm, husstøvmider, hund, kat, hest + lidt andet og alle deres krydsreaktioner, der gør mig allergisk overfor en del frugt og grønt i rå form.
Men den værste allergi er den der huserer lige nu og i storform, nemlig birk. Det er så dødsygt og næsten ikke til at holde ud og Benadryl tager kun et minimum af toppen af.
Dog er jeg for et år siden startet med at blive sprøjtet mod mine to værste allergener, birk og husstøvmider og det virker faktisk som om det virker. Jeg er stadig meget allergisk lige nu, men ikke nær så meget som normalt når birk er over 1000.
Så til storallergikere, kan jeg kun anbefale at starte den behandling. Den tager 3 år og de første 15 uger, skal man stikkes en gang om ugen og det skulle statistisk virke for 85%.

En dårlig ting ved behandlingen er, at selvom det virker og man bliver fri for f.eks. birkeallergi, så fjerner det ikke nogle af krydsreaktionerne, så man altså stadig vil være allergisk overfor det frugt, grønt og nødder, man evt. er allergisk overfor.

Men ja, allergi sucks, så 0/6
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3184 Highland Park 14 år siden

Ja, jeg er såmænd blot laktoseintolerant (med en snert af fascisme) og har husstøvmideallergi. Men det er godt at høre, at der findes en virksom behandling for multiallergikere.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3185 Batsy 14 år siden

Hold da op Joshep gordon levit ligner Heath legder, vis han kan efterligne heaths joker så bliver det jo perfekt 6/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3186 MMB 14 år siden

EPH333 (3185) skrev:
Hold da op, Joseph Gordon-Levitt ligner Heath Ledger, hvis han kan efterligne Heaths joker, så bliver det jo perfekt. 6/6


Jeg mener faktisk, at det er netop derfor, vi ikke skal have Jokeren tilbage. Der skal ikke være en, der prøver at efterligne Heath Ledger. For det ligger jo i ordet "efterligne", at det aldrig bliver helt lige så godt som den oprindelige præstationen.

Hvis vi skal have en ny Joker, skal det være en, der gør det på sin egen måde. Men den idé er jeg heller ikke så glad for, og derfor mener jeg, vi skal have en ny karakter ind.
Gravatar

#3187 Batsy 14 år siden

3186# ja du har ret, men det ville være lidt mærkligt med en helt anden form for joker i den næste (-: bring us a new bad guy :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3188 Skeloboy 14 år siden

At jeg drak med stiv med min 15-årige fætter og min 42-årige svigerinde i går...5/6

Var til familiefest, og vi sad tilbage. Første gang, jeg har set min fætter fuld...og selvfølgelig knækkede han sig, og var ved at falde i søvn på gulvet :)

At det regner på mandag, hvor jeg skal stå for et arrangement på Flakhaven...2/6
Gravatar

#3189 dyg 14 år siden

At vi allerede nu skal til at høre på mere batman-hype: 0/6
At AGF vandt: 5/6 (de skal stadigvæk lige slå sønderjyske på torsdag, før jeg er mere tilfreds).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3190 Skeloboy 14 år siden

#3189 - ah ja...Batman 3 skal også lige blacklistes...:)

Skriv ny kommentar: