Gravatar

#3211 gi-jones 14 år siden

Der er få ting jeg elsker mere end at få en ny film ind ad postkassen. Kan glæde mig til det i lang tid (hvis den kommer langvejs fra), og jeg hælder den som regel i afspilleren såsnart muligheden byder sig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3212 Bony 14 år siden

Det er nemlig alt for nemt at bestille, når oplysningerne allerede er gemt på fx Amazon eller Play. Mit indlæg i går fik mig til at tænke over tingene og jeg har nu slettet samtlige kort, der er gemt rundt omkring på nettet. Kortet har jeg afleveret til min kæreste, så nu tager jeg mig en kold tyrker! Det må blive sidste konsekvens, for jeg har tydeligt vist at jeg ikke kan styre det. Det gik faktisk så vidt, at jeg lige nåede at bestille en ny film på blå ikke ret lang tid efter mit indlæg, hvilket ligesom var en øjenåbner af dimensioner. Jeg har på nuværende tidspunkt 50-60 film jeg ikke har set og jeg hverken har eller får tiden til at indhente det lige foreløbig. Så reelt er der slet intet behov for nye film, da det er indbildning det hele.

Når jeg skal hjem fra arbejde, må jeg også lige finde en anden rute til bussen, for min nuværende går lige forbi Blockbuster, hvilket er som at smide slik ind i en SFO! Ikke lige det smarteste...
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3213 filmz-Utyske 14 år siden

#3212 -

Haha, en hård gang afvænning. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3214 elwood 14 år siden

Så det du siger er du ikke kommer med til næste Z-dag, og at du går over til Arto som forum ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3215 dyg 14 år siden

Jeg har selv mange film, som jeg endnu ikke har set, og det er da også på grund af et stygt overforbrug de sidste 3-4 år. Nu køber jeg efterhånden max 5-8 film i måneden, hvoraf de fleste koster under 50kr.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3216 elwood 14 år siden

Jeg har ikke haft købt film i mange måneder, i weekenden bestilte jeg mine første 3 i lang tid, Toy Story 1 og 2 plus batman 1966 på BD.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3217 evermind 14 år siden

Bony (3212) skrev:
hvilket er som at smide slik ind i en SFO! Ikke lige det smarteste...


Tell me about it, sidste gang kom politiet efter mig to timer senere! :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3218 Bony 14 år siden

Utyske (3213) skrev:
#3212 -

Haha, en hård gang afvænning. :D


Det er grove løjer, men jeg tror på det. Det er selvfølgelig lige indtil abstinenserne sætter ind, for så vil jeg nødigt være ekspedient i nærmeste videobiks!

elwood (3214) skrev:
Så det du siger er du ikke kommer med til næste Z-dag, og at du går over til Arto som forum ?


Nu må vi se. Z-dag er jo så småt på vej til Jylland, hvilket selvfølgelig er en bremse for motivationen, men mon ikke der bliver mulighed alligevel? Svaret er derfor ja!

Hvad angår Arto, så opgiver jeg ikke håbet om at få venner derinde engang. Det er bare så frygtelig svært når ens profilnavn er "skaevdolk16". Det er som om, at de ikke bider på! Svaret er derfor et usikkert måske!

evermind (3217) skrev:
Tell me about it, sidste gang kom politiet efter mig to timer senere! :S


Ja og med din arbejdsplads i tankerne, er det da som at lade Peter Asschenfeldt stå i baren til et sodavandsdisko. Det er grove løjer, Rub Zombie, grove løjer!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3219 Batsy 14 år siden

jeg er så den heldige at jeg ikke er under med at købe på nettet, at have filmen med det samme, bare jeg får den (-: en dag hastværk er last værk, Men har det med at bruge mange vis jeg har 300 kr så er de væk vis jeg går forbi stereo studio :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3220 tiany 14 år siden

Jeg kom mig heldigvis over min film-købs-besættelse da jeg i sin tid flyttede sammen med min kæreste. Så skulle pengene lige pludselig bruges til noget andet, da det trods alt er vigtigere at have et tag over hovedet og mad på bordet. Men da jeg boede selv købte jeg stort ind i film.
Jeg har altid sammenlinget filmlidenskaben med det at være ryger, de køber cigaretter - jeg køber film for at få fixet.

Valar morghulis

Skriv ny kommentar: