Gravatar

#3281 dyg 14 år siden

Det er ikke så meget kanalen, som det er det faktum, at en kanal, der kan ses af 347 mennesker og 1½ hund, kan få lov til at sende superliga-fodbold :-(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3282 Batsy 14 år siden

kan ikke finde den tråd hvor nicki51 eller hva han nu hedder skrev noget meget slemt om homoseksuelle vil gerne læse den tråd igenem den var meget sjov og alvorlig på samme tidspunkt 0/6

nogen der har et link vis de ved hva den tråd hedder.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3283 davenport 14 år siden

Tror det var anmeldelsen af Brokeback Mountain..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3284 Batsy 14 år siden

3283# Nej nej, han lavte en tråd om Homoseksuelle, stort set alle svindede ham til eller blev surer på ham.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3286 Batsy 14 år siden

3285# Thank you, :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3287 filmz-Bruce 14 år siden

Det er da altid noget, at venstrefløjen i Sverige ser ud til at være endnu mere på Mars end deres kammerater i Danmark. I det mindste skal de have et points for at have en forbandet god fantasi og komplet ignorere globaliseringen.

1/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3288 Batsy 14 år siden

skole i morgen 3/6, venneren og lærene fortjener de stjerner men fagene trækker meget ned på skalaen

fri på torsdag og fredag 6/6, ska i biffen med min far og se iron man 2 en dag i wekkenden 6/6 glæder mig, og er ligeglad med anmeldserne tror den bliver fed (-:..
at Det utroligt jeg har ændret min grammatik siden jeg var 12 kan sku godt se hvorfor mange syndes jeg var troll den gang. Men er jeg stadig væk det? håber jeg ikke :-(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3289 Skeloboy 14 år siden

#3288 - det er hvertfald blevet rigtig meget bedre :)

Der mangler dog en del kommaer stadig. Jeg er dog ligeglad, jeg kan sagtens forstå dig:)
Gravatar

#3290 Batsy 14 år siden

3288# Jep kommaerne er jeg stadig i en kamp med (-:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: