Gravatar

#1 Nicki52 14 år siden

Er der nogen der har set Dagens mand speciel? Synes det er vildt ulækkert med så mange bøsser på én gang. Jeg ved jeg aldrig skal for sjov på bøssebar i en brandert. Får gåsehud når jeg ser det. Skal nok ikke se det igen. Synes de opfører sig for pinligt. Men når de bitcher er det da en smule sjovt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 wimmie 14 år siden

Hvorfor er det ulækkert?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 Skeloboy 14 år siden

#1 - hvad fanden er det for en gang intolerant crap du lukker ud der?...Jebus Christ, bliv dog voksen
Gravatar

#4 filmz-Utyske 14 år siden

#1 -

Du har opdaget at der er knapper på fjernbetjeningen til tv'et, ikke? Der er to muligheder, hvis du bliver forskrækket over mænd der kan lide andre mænd: sluk tv'et eller find noget andet at kigge på. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 Nicki52 14 år siden

Det er bare for feminint for mig. Har dårlige nærver. Har I set det?

#4
Kan ikke finde fjernbetjeningen?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 Skeloboy 14 år siden

#5 - nej, har ikke set det. Synes i sig selv Dagens Mand er dårlig. Men derfor synes jeg stadig, det er en helt fuldstændig tåbelig udmelding at komme med...og når det er sagt, så skriver jeg ikke mere her, ellers bliver jeg bare sur.
Gravatar

#7 tiany 14 år siden

Kors hvor jeg dog hader folk, der tror at bøsser er ude på at omvende alle... jeg tror næppe de ville være interesseret i dig, hvis du dukkede op på en bøssebar - intolerante fjols
Valar morghulis
Gravatar

#8 filmz-Utyske 14 år siden

#5 -

Spørger du mig om du ikke kan finde fjernbetjeningen, eller benytter du bare spørgsmålstegn forkert? :)

Anyways, så er der jo andre muligheder: forlad rummet, hiv stikket ud eller let røven og skift kanal på tv'et, så behøver dine sarte "nærver" ikke at tage skade.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9 lagoni 14 år siden

Jeg synes det er dybt ulækkert og skræmmende at folk kan mene sådan noget. Desværre er det ofte noget man hører fra teenagedrenge og jeg håber du engang selv kan se det. Ingen siger du behøves nat elske dem, bare accepter at de er der.

Og ja, jeg har set lidt af programmet og det virkede lige dumt om det var bøsser eller heteroseksuelle piger, men jeg har intet imod personerne der er med (selv Sidney Lee). Jeg brød mig ikke om at se det, derfor slukkede jeg.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 Nicki52 14 år siden

tiany, det er ikke det jeg tror. De er bare for feminine for mig. Min mor og far kan heller ikke lide så mange på én gang. Kan godt klarer at se f.eks. Ole Henriksen og Dennis Knudsen. De er mere modne end dem der på skærmen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: