Gravatar

#3361 filmz-Utyske 14 år siden

#3360 -

Oh well, vi kan jo lade øjnene dømme, om det står så skidt til, som de siger. :)

Jeg har også fået Ryan-filmene hjem, så vi kan kigge på livet løs.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3362 filmz-Bruce 14 år siden

#3361 Det ville undre mig meget, hvis RAH udtaler sig så sikkert, for han ved, at hans skrevne mening bliver fulgt nøje af studierne og han kan ikke tåle at tage fejl! Hvis han virkelig har udtalt sig i høje toner om HD DVD'en og kalder blu-ray'en "fejl" og det er samme transfer .... uha ... så har han et problem!

Men når jeg ser her, her og her, så lyder hans ord fornuftige.

Ja der er nok at gennemse :) Vi finder en dag i næste uge!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3363 filmz-Bruce 14 år siden

Studie i hjernedøde idioter. Svenske Lars Viks bliver angrebet af muslimske klaphatte under et foredrag. Læg mærke til den gulklædte imbecile, som løber rundt. Desværre tog han ikke en politistav i kæften, men havde jeg haft en elefantfod påsat og været heldig tilhører, havde jeg gerne personligt penetreret den mands skal.

0/6 for aktionen
6/6 for at klaske en af idioterne ned
12/6 Til Lars Viks for at have en film som hedder Alahu Gaybar
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3364 NightHawk 14 år siden

# 3363 -

Kan kun være enig med dig.

Jeg undrer mig dog over, at alle de mennesker er blevet lukket ind til det foredrag, for man må da ha' haft på fornemmelsen, at de i forvejen var klare modstandere af alt hvad Lars Viks havde at sige.

Og hvad går den film "Alahu Gaybar" egentlig ud på/ hvad vil han fortælle med den film? Ku' da være interessant at vide lidt mere om hvad den helt præcist handler om.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3365 filmz-Bruce 14 år siden

#3364 The film is the works of Sooreh Hera. Born in 1973 in Tehran, she now lives in the Netherlands.

Link

Personligt kan jeg ikke se andet end enhver kan sætte sammen og smide op på Youtube, selv Wilders fra Holland. Men cadeau til alt, som er satire og har virkning. Det er som at tæmme en hest eller løve. Der skal rides til, eller bruges lidt pisk og til sidst resignerer dyret.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3366 Thomsen 14 år siden

#3336 - I det mindste fik den rødklædte nar en gang med pebersprayen. Man kunne bare ønske, at hende med tørklædet og den skingre stemme, der råber højt under hele klippet, også havde fået samme tur.

Desværre er der jo ikke noget nyt i det. Det er trods alt ikke så mange år siden, at en underviser på Københavns universitet også blev overfaldet under forelæsningen, fordi han ramte et ømt punkt hos et par ekstremister.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3367 filmz-Bruce 14 år siden

#3366 I det mindste åbner det op for debatten i Sverige.

Og i Sverige er selvransagelsen i fuld gang, blandt andet i Expressen.

- Til Vilks forelæsning i Uppsala forsøgte man at starte en samtale om ytringsfrihed. Hvem tør gøre det nu?, skriver Karin Olsson, kulturredaktør på Expressen, der altså også skyder på Politiken for deres undskyldning af Muhammedtegningerne.


Dette var FULDSTÆNDIGT out of the question for blot et år siden, hvor ingen turde åbne kæften og ytre sig imod forholdene i Sverige, med mindre man altså var dansk. Nu skyder man selv fra svensk hold på Politiken i Danmark. Fornuften er langsomt ved at brede sig og forhåbentlig bliver vi alle på et tidspunkt lige så intolerante i relation til den intolerance vi kæmper imod.

Men Sverige er laaaaaaaaaaaangt efter på points. Jeg kan slet ikke se, hvordan de vil kunne kontrollere problemerne derovre. De er tifold større end i Danmark!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3368 NightHawk 14 år siden

# 3365 -

Ja, det ligner en video-øvelse på Youtube med et typisk slideshow af billeder tilsat musik. Må dog rose Sooreh Hera for en hamrende effektiv redigeringen alligevel, kombineret med et meget velvalgt musiknummer, der er spot on. Det er jo herligt provokerende og hvad de idioter der gik amok til foredraget ikke har opdaget er jo, at hun ikke kun kritiserer Islams forhold til homoseksualitet, men også dem der vælger at forholde sig til det på samme måde inden for den kristne tro, heraf billedet af George Bush Jr. Hendes kritik er jo derfor bredt fordelt, men det vælger de meget belegligt at lukke øjnene for, så de kan få en undskyldning til at gå amok.

Kan i den her sammenhæng annbefale dokumentarfilmen "A Jihad For Love", som tager et meget kristisk syn på Islams og den arabiske verdens syn på homoseksualitet. Den er fremragende lavet.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3369 filmz-Bruce 14 år siden

#3368 Den skal jeg nok finde frem til :) Det lyder dog til, at de fik det ud af det, som de kom for:

När det till slut meddelades att föreläsningen ställts in var det många som ropade "Ja, vi klarade det, vi lyckades stoppa honom", berättar Joel Bergroth för Dagens Nyheter på nätet.

Men han er en svensker med nosser:

Redan innan föreläsningen inleddes blev det oroligt i salen.
- Vilks kom ut och tänkte ta kort på publiken. Han började fotografera, men då var det några väldigt upprörda som började skrika på honom, säger Joel Bergroth.
"Lämnade salen"
Han berättar att Vilks gick fram till dem som skrek på honom. De fortsatte skrika medan Vilks stod kvar.


Det er sjovt nok altid indenfor kunsten at de store udsving og kampe starter. Vestergaard og Viks. Og desværre også derfra, at de største kujoner udbreder deres ord.

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3370 I.F.F. 14 år siden

se lige den lede sæk 2 min inde i klippet.

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?

Skriv ny kommentar: