Gravatar

#331 filmz-jonasgr 14 år siden

#330 Ja Fox er altid god for en god kommentar. F. eks. har Glenn Beck (fra Fox) for nylig kaldt Obama for en racist.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#332 inflector 14 år siden

Er jeg den eneste der giver 6/6 til at Danmark slog Sverige og er klar til VM? :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#333 Ericmase 14 år siden

#332 Nope, det er du ikke! ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#334 MOVIE1000 14 år siden

#332 det hele skal jo ikke gå op i fodbold herinde:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#335 Bobby Singer 14 år siden

Ferie - 6/6
Idjit
Gravatar

#336 filmz-Bruce 14 år siden

#332 Formentlig ikke :) Men jeg er sikker på, at 0-1 og ikke 1-0 med nøjagtig samme danske spil, havde betydet nedslagtning af holdets spil, Morten Olsen og hans dispositioner. Nu vandt vi og jeg er ikke i tvivl om, at det betød "fredning i klasse A, dagen derpå" for at holde stemningen.

For at udlægge det, som jeg så kampen i går, så spillede vi som vi, efterhånden plejer ... af helvede til og Sverige havde fortjent minimum uafgjort. Vi bruger oceaner af tid på at trille bolden rundt, taber bolden konstant og målmanden skal åbenbart være mellemmand, selvom vi har bolden oppe på modstanderens banehalvdel. Det er muligt vi har været effektive i denne kvalifikationsturnering og nu er til VM, men det er ligeså slemt som at se Drillo Norge spille bold i 90'erne. Det er en fucking ynk. Jeg glæder mig til Olsen har udtjent sin værnepligt og vi kan komme videre og få skiftet relikvierne ud.

Morten Olsen havde to mand til opvarmning i 25 minutter som sædvanlig uden at skifte ind, selvom både Jon Dahl og Rommedahl ikke kunne gøre noget rigtigt med en bold.

Derudover er jeg glad for sejren :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#337 Ericmase 14 år siden

At have ondt i hovedet: 1/6 stjerner. :(
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#338 wimmie 14 år siden

At hygge på sofaen med chips, cola, slik og Dexter 5/6 ("kun" 5 fordi jeg ved det ender med ondt i maven ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#339 Åkepool 14 år siden

Og jeg vil gerne lige sige, at jeg mener det samme som Bruce i #336

Men stadig 6/6 fordi vi skal til VM :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#340 MOVIE1000 14 år siden

min far har bagt pæretærte 4/6 ka be`er li`e den mæ ævler.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: