Gravatar

#341 Batsy 14 år siden

340# snakker din far sådan. ser The Dark Knight og nyder dejlig cola aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 5,5/6 kunne godt have noget slik ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#342 MOVIE1000 14 år siden

#341 Det å jysk. sårn tåler vee olle sammen her i jylland :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#343 HonoDelLoce 14 år siden

Cherry Coke - 6/6 !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#344 aero 14 år siden

At sidde på en mennesketom og kold læsesal med ondt i halsen for at finde på et speciale-emne: 2/6




Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#345 dyg 14 år siden

Cherry Coke - 0/6!
Mountain Dew - 5/6!
Vault - 6/6!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#346 HonoDelLoce 14 år siden

nayze (345) skrev:
Cherry Coke - 0/6!
Mountain Dew - 5/6!
Vault - 6/6!


Jeg ved godt, der ikke er noget, der hedder dårlig smag - men det der er bare forkert ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#347 bullettooth 14 år siden

havenisser i haver... 0/6
havenisser i reklamer 5/6
havenisser i Zuludjævlræs 6/6
Gravatar

#348 dyg 14 år siden

#346 - Cherry Coke og Dr. Pepper er noget af det værste, der nogensinde er opfundet. Jeg ville hellere udsættes for pest, sars og Paprika Steen end jeg vil drikke det bras.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#349 Åkepool 14 år siden

#343 - Føj for satan og bvadr på samme tid.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#350 HonoDelLoce 14 år siden

nayze (348) skrev:
#346 - Cherry Coke og Dr. Pepper er noget af det værste, der nogensinde er opfundet. Jeg ville hellere udsættes for pest, sars og Paprika Steen end jeg vil drikke det bras.


Hov hov ! Jeg synes fandme det er unfair at smide de tre i gruppe med hinanden..

Godt nok vil jeg nødigt have pest og sars - men ligefrem at sidestille dem med Steen..... Det er s'gu nok ikke fair..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: