Gravatar

#3421 Twister 14 år siden

gi-jones (3420) skrev:
Er der i øvrigt andre end mig der var helt flade over DF's nye reklame i biograferne (den med de søde små dyr)? Jeg grinede så højt at jeg næsten blev helt flov, men jeg kunne virkelig ikke lade være.


Hahah, nej du er ikke den eneste. Så den første gang for et par dage siden da jeg var inde og se Kick-Ass og jeg kunne heller ikke holde masken ;P.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3422 filmz-Utyske 14 år siden

#3419 -

Det forstår jeg ikke. :-p
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3423 BN 14 år siden

gi-jones (3420) skrev:
Er der i øvrigt andre end mig der var helt flade over DF's nye reklame i biograferne (den med de søde små dyr)? Jeg grinede så højt at jeg næsten blev helt flov, men jeg kunne virkelig ikke lade være.


Findes den på nettet?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3424 frankdrebin 14 år siden

#3423 har ikke set den i bio, men mon ikke det er den her?

[url=
Gravatar

#3425 BN 14 år siden

[quote=frankdrebin (3424)]#3423 har ikke set den i bio, men mon ikke det er den her?

[url=

Hvis det er dén reklame, så er den nu da ikke sjov - den er bare dårlig. Men det kan være, at gi-jones finder den ufrivilligt komisk, fordi den er lidt kikset?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3426 Highland Park 14 år siden

[url= Sorte Spejdere om Dansk Folkepartis landsmøde[/url]

"Var det ikke muligt at få bare en muslimerfri dag om ugen?" :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3427 gi-jones 14 år siden

BN (3425) skrev:
Hvis det er dén reklame, så er den nu da ikke sjov - den er bare dårlig. Men det kan være, at gi-jones finder den ufrivilligt komisk, fordi den er lidt kikset?

Ja, jeg tror bestemt ikke det var noget de havde tænkt skulle være sjovt. Men selv hvis man stemmer DF må man indrømme at den både er voldsomt grimt lavet og at det seriøst er laveste fællesnævner at sætte billeder af dyrebørn på.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3428 BN 14 år siden

gi-jones (3427) skrev:
Ja, jeg tror bestemt ikke det var noget de havde tænkt skulle være sjovt. Men selv hvis man stemmer DF må man indrømme at den både er voldsomt grimt lavet og at det seriøst er laveste fællesnævner at sætte billeder af dyrebørn på.


Jeg bemærkede også, at det var laveste af det laveste lav-budget, og det med virkemidlet - dyreungerne - kan jeg også kun give dig ret i. Man skulle tro, det var lavet til lokal-tv i en eller anden fjern, ukendt del af Danmark.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3429 filmz-Martychris 14 år siden

Fart spader i deres tøse biler, som kører 90 ned af en gade, hvor der er mulighed for at børn kan gå over gaden! Kørekortet skulle tages og dernæst skulle bilen brændes, smeltes om til et sort hjerte, de skulle have om halsen til evig tid og derefter et ensomt liv som byens skvat! For satan da...

0/6
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#3430 Skeloboy 14 år siden

#3429 - det er desværre en af bivirkningerne ved godt vejr

Skriv ny kommentar: