Gravatar

#3581 HonoDelLoce 14 år siden

Foeller (3579) skrev:
#3578

Jeg misunder dig rigtig meget, selvom jeg havde fornøjelsen af at se mit yndlingsband sidste år i Parken. :) Det eneste triste er, at deres setliste (næsten) aldrig ændres.


Tjaa, det kan man selvfølgelig mene - omvendt kan man vælge at værdsætte det, for man ved, hvad man får, og man ved, at de ALTID leverer 100% med den set-liste :)

Er bare glad for, at jeg ikke så dem i Oslo, hvor jeg kan forstå, at de, pga. forsinkelse, skar 3 numre væk.. Deriblandt "For Those About To Rock (We Salute You).. Fy for dælen, den ville jeg ikke misse ! :D

Og da Angus Young gik amok i et 15-20 minutter langt soloridt, der blev fordelt ude på alle siden af scenen, samt ud langs den hævende platform - der fik jeg næsten skidt-kriller !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3582 Skeloboy 14 år siden

AC/DC, 3/6...

Men super, det var en fed koncert :)

Personlig har jeg Roger Waters 2006 på Roskilde og Neil Young 2008 på Roskilde som de største musikalske oplevelser
Gravatar

#3583 HonoDelLoce 14 år siden

Skeloboy (3582) skrev:
AC/DC, 3/6...

Men super, det var en fed koncert :)

Personlig har jeg Roger Waters 2006 på Roskilde og Neil Young 2008 på Roskilde som de største musikalske oplevelser


Roger Waters kommer da vidst til Parken næste år, right ?

Det er en overvejelse værd :)

EDIT:

Har lige tjekket - og jo, ganske vist er det 7 maj næste år at han optræder med The Wall.. Bliver stort !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3584 MMB 14 år siden

#3580

Forstår ikke din joke? :)

#3581
Det er selvfølgelig rigtigt, at man ved, hvad man får, men når det er sagt, så er AC/DC's bagkatalog så fantastisk, at virkelig er en stor skam, at de ikke spiller flere forskellige sange. Men okay, Brian Johnson mener jo, at det er "the lightning guy", der er den vigtigste. http://exclaim.ca/articles/generalarticlesynopsful...

Jeg siger ikke, at de skal spille sange fra Fly on the Wall, eller at de skal spille 20 forskellige sange hver dag. Hvis de bare kunne rotere lidt, ville jeg være yderst tilfreds. If You Want Blood, Stiff Upper Lip, Hard As a Rock, Problem Child, Rock N' Roll Ain't Noise Pollution, What Do You Do For Money Honey, Bad Boy Boogie og Gone Shootin' er sange, som de har spillet inden for de sidste 10 år, og som jeg sagtens mener, de kunne spille.

Problemet er også, at de ikke alene spiller præcis de samme hver aften, de siger sgu også præcis de samme replikker før hver sang. Det bliver sgu for ensformigt i længden, selvom det, for dem der ser AC/DC første gang, ikke virker sådan.

Det er nok den hårdeste kritik, jeg kan give AC/DC, og når det er sagt, så var koncerten i Parken også til 6/6, da det trods alt var første gang jeg så dem.

#3582

AC/DC 6/6
Gravatar

#3585 Skeloboy 14 år siden

#3583 - jeps...billetter til salg den 30. august...fra 495-995
Gravatar

#3586 HonoDelLoce 14 år siden

Skeloboy (3585) skrev:
#3583 - jeps...billetter til salg den 30. august...fra 495-995


Som sagt - det er helt klart en overvejelse ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3587 MMB 14 år siden

#3585

Det er fandme også dyrt at give 995 kr for Roger Waters, især fordi han ikke er en særlig god sanger, og så synger han ikke engang på alle numrene. Som jeg også har skrevet i anden tråd, så ville jeg meget hellere høre David Gilmour live. For selvom det er Waters, der har skrevet det meste Pink Floyd, så er det Gilmour, der synger størstedelen af Pink Floyd's sange, og det bliver det sgu bare ikke det samme at se Waters spille bas, mens nogle gæstemusikanter synger Pink Floyd's sange.
Gravatar

#3588 filmz-Bruce 14 år siden

#3584 Det var ikke en joke, blot en misforståelse. Jeg mente, du engang havde nævnt Stones som favorit band og jeg misforstod dermed dit indlæg.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3589 Skeloboy 14 år siden

#3587 - men det bliver jo en show af format. Større og vildere end Dark Side of the Moon tour. Men ellers giver jeg dig ret, vil også hellere se Gilmour spille Pink Floyd
Gravatar

#3590 Batsy 14 år siden

myg! -111/6

Myggestik -111100/6

vis gud findes, så god daem you god for making these little blood sucking bastards!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: