Gravatar

#3591 MMB 14 år siden

#3588

Nå, okay. :) Hvis Stones havde været mit yndlingsband, så havde Shine a Light godt nok været en farlig kombination! :)

#3589

Hvor ved du fra, at det bliver vildere? :) Ville nu også hellere se DSOTM-tour, når det endelig kommer til stykket. Det er jo trods alt et bedre album...
Gravatar

#3592 Skeloboy 14 år siden

#3591 - fordi The Wall opsætningen er bare større. Kan ikke huske, hvor jeg har læst det. Har set DSOTM to gange...det behøver jeg ikke igen.
Gravatar

#3593 MMB 14 år siden

#3592

Ja, okay, men det har jeg ikke. :P Derudover så er The Wall jo også væsentlig længere, og det vil formentlig betyde, at jeg vil gå glip af numre som Breathe, Money, Time, Wish You Were Here, Shine on You Crazy Diamond, Another Brick in the Wall Part 2, The Fletcher Memorial Home, Sheep osv.

Sagt med andre ord ville jeg ønske jeg var på Roskilde i '06.
Gravatar

#3594 Skeloboy 14 år siden

#3593 - aaaah...nu må du vist lige se, hvad du skrev...du går nok ikke glip af Another Brick in the Wall Part 2 :)

Meeen, ellers kanjeg bare sige, at jeg har hørt alle de numre med Roger Waters :)
Gravatar

#3595 Antlion 14 år siden

"The Piper at the Gates of Dawn" + "A Saucerful of Secrets" > 1968-1994













Se, det var deres gyldne år i min verden. :)
Gravatar

#3596 MMB 14 år siden

#3594

D'oh, jeg var nok for hurtigt ude der. :P
Gravatar

#3597 Bobby Singer 14 år siden

Ennio Morricone - 6/6

The best of the best.
Idjit
Gravatar

#3598 filmz-jonasgr 14 år siden

[url= DRUMMER IS AT THE WRONG GIG[/url]

Det ser mest af alt ud til at trommeslageren var træt af at skulle spille de samme kedelige shows, så nu skulle der sgu ske noget. Eller også er han på et endnu ikke opdaget stof.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3599 Skeloboy 14 år siden

#3598 - synes det er fedt :)
Gravatar

#3600 filmz-jonasgr 14 år siden

#3599 Ja det er egentlig også sådan at jeg sidder og griner med ham i stedet for af ham. Det ser ud til at han er ret bevidst om at det nok ser noget specielt ud.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: