Gravatar

#3621 Bony 14 år siden

#3620 - Det er da også pisse irriterende! Vi må sgu da håbe, at de snart får fingeren ud og får styr på den server!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3622 Skeloboy 14 år siden

#3620 - lad os sige 20.000 kr/om måneden for 28 timers arbejde, så skal jeg nok være din presse-, kommunikations-, og eventmedarbejder...;)
Gravatar

#3623 evermind 14 år siden

#3622 Efter at have undersøgt mit udgivelsesbudget nærmere må jeg desværre afslå det generøse tilbud. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3624 gi-jones 14 år siden

For 20.000 kan jeg komme og være din pressemedarbejder, og gå i seng med dig med jævne mellemrum. Så er du også fri for det bøvl med kæresten? Hvad siger du? :-)

Kan vi almindeligt dødelige selv bestille den fra forlagets side egentlig?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3625 Highland Park 14 år siden

Thomsen (3612) skrev:
... ironien er så tyk, at den kan stampes ud i plader og bruges til at bygge ubåde af.

Haha! Den bliver jeg nødt til at citere ved lejlighed. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3626 evermind 14 år siden

#3624 Jeg må lige se, om ikke der er nogle andre budgetposter, jeg evt. kan spare på så ... :)

Jeg vil tro, at alle, der opretter en profil på forlagets hjemmeside, kan bestille den derfra. Hvis du forsøger, må du meget gerne be- eller afkræfte mig i min formodning.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3627 gi-jones 14 år siden

Det lykkedes. Den skulle nu være på vej til mig!

Bestilte den fra dette link: http://www.bod.dk/index.php?id=465&objk_id=359...

Kostede lige under 220,- inkl fragt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3628 Collateral 14 år siden

#3611: Jeg må sige at det var et meget sødt indlæg. Ikke alene bliver jeg opfordret til at tabe mig, men oveni får jeg også at vide at jeg skal lade være at udtrykke min mening om et emne. Jeg tror bare jeg vælger at forblive som jeg er, også i øvrigt selv styrer hvad jeg har lyst til at skrive, og ikke har lyst til at skrive.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3629 Skeloboy 14 år siden

#3628 - hehe, det var nu ikke sådan ment :)

Og min pointe med, at lytte til Bony er, at jeg ikke selv gider bruge tid på den slags holdninger
Gravatar

#3630 Collateral 14 år siden

#3629: Hvilken slags holdninger er det? Dem der bliver udtrykt ksaku? Næ, jeg havde heller ikke planer om en længere diskussion, men ville bare give min mening til kende. Også troede jeg oprindeligt at Bonys indlæg var stilet til mig, så jeg havde skrevet en lang klagesang over hvad i alverden jeg havde gjort, hvilket jo var lidt pinligt da kommentaren slet ikke var rettet imod mig. Derfor ændrede jeg indlægget.

Med hensyn til stolen tror jeg nu mere at det er mig der har en underlig måde at sidde på. Selvom du da sikkert kan have ret i at jeg ville have godt i at tabe et par kilo, hvilket jeg dog mener er en helt anden problemstilling.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: