Gravatar

#3651 MMB 14 år siden

At jeg ownede Bruce for hårdt 10/10
Gravatar

#3652 davenport 14 år siden

2 dage til weekend = 4/6
Fredag er der firma fest i Kgs. Lyngby, så med tømmermænd trækker jeg hjem mod Jylland lørdag morgen. Det plejer nu at være sjovt, og folk får en tår over törsten! (Vi er jo jobkonsulenter... Vi ser ofte på alkoholikere, uden selv at få én eneste dråbe til morgenmad!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3653 Collateral 14 år siden

Eksamensforberedelse i morgen 3/6
Eksamen på fredag 3/6
Efterfølgende weekend og fest 6/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3654 filmz-Bruce 14 år siden

#3651 Jeg vil ALDRIG erkende det i et større fora! Øeeh, forum!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3655 filmz-Martychris 14 år siden

Rainbow Cookies til 10 Kr, fra Netto = 4/6
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#3656 Highland Park 14 år siden

Biologen PZ Meyers spidder BP's plan for, hvordan de skal reagere i forbindelse med katastrofesituationer som den nuværende:
At least the walruses are safe, and any day now @Nifty will save the Gulf
http://scienceblogs.com/pharyngula/2010/06/at_least_the_walruses_are_safe.php skrev:
I have reviewed the plan myself. It's amazing.

1. The walruses in the Gulf of Mexico are all safe. I repeat, the walruses are safe. This part of their plan was executed perfectly. We have to give them credit here.

2. The site for primary equipment providers is extremely technical, and it's also almost entirely in Japanese, so I'm afraid I can't extract all the details. It does say in English "@nifty" on many of the pages, and nifty sounds like exactly the quality I want in my industrial gear. I think this is a picture of the rapid response team, dressed for deployment to the warm Gulf waters:

I poked around a bit and found this cryptic diagram of a mysterious machine of some sort. I'm pretty sure it's the device that will be lowered deep into the ocean to seal off the gushing wellhead. It is in Japanese, so I can't tell how it will work, but it definitely looks nifty.

3. That third part of the plan is also a whopping success. Candor is completely absent. BP's CEO, Tony Hayward, has in fact done a sterling job of being an unctuous, lying ass, saying that the spill will have only a "very, very modest" impact on the environment, and doing a fabulous job of trying to get his life back.

Hvor betryggende...

Oil Spill Timeline
(inkl. sammenligning med tidligere olieudslip. Bemærk især størrelsen af olieudslippet i 1991, som var en bevidst handling fra USA's side!)

Hvad den spildte olie kunne have været brugt til:
http://www.physorg.com/news195320394.html skrev:
As of today (Wednesday, June 9), if all the oil from the Deepwater Horizon spill in the Gulf of Mexico had been used for fuel, it could have powered 38,000 cars, and 3,400 trucks, and 1,800 ships for a full year, according to University of Delaware Prof. James J. Corbett. That's based on the estimated spill rate of 19,000 barrels of oil per day.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3657 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg mindes at have læst, at russerne foreslog at blæse en nuke af for at klare problemet, noget de vist har haft succes med.

Jeg skal dog ikke udtale mig om hvorvidt det er en god idé, kun at det er en meget russisk idé.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3658 I.F.F. 14 år siden

Jo den er skam god nok.

Det er let nok, bare bor et hul, smid en atombombe derned, hæld noget cememt i hullet.

Når cementen er tørret lidt, tænder man lunten og løber i dækning.

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#3659 davenport 14 år siden

Jeg har svært ved at se hvordan et større hul skal stoppe et udslip...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3660 I.F.F. 14 år siden

Så er det da fordi du ikke har set den video jeg lige har postet i #3658
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?

Skriv ny kommentar: