Gravatar

#3661 davenport 14 år siden

Jeg gider normalt ikke klikke på YT links, men nu så jeg den lige og det gav mening :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3662 HonoDelLoce 14 år siden

Alter Bridge kommer til DK i Oktober - får en lille top-dollar-score herfra ! Og det er nok en af de mest oprigtigt top-bedømmelser nogensinde ! Er du sunshine, jeg fik bestilt billetter i en fart, da jeg fandt ud af det !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3663 gi-jones 14 år siden

Highland Park (3656) skrev:


Oil Spill Timeline
(inkl. sammenligning med tidligere olieudslip. Bemærk især størrelsen af olieudslippet i 1991, som var en bevidst handling fra USA's side!)


Ahh, læs lige siden igen. Så vidt jeg kan gennemskue var det vist Irakerne der gjorde det med vilje for at hindre de amerikanske tropper. Stadig meget...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3664 filmz-Bruce 14 år siden

Highland Park (3656) skrev:
Bemærk især størrelsen af olieudslippet i 1991, som var en bevidst handling fra USA's side!)


Vi skal være glade for, at amerikanerne var så gode til at slukke oliebrande (og Kuwait kilderne blev antændt på ordre af Sadam) ikke mindst pga. Red Adair
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3665 gi-jones 14 år siden

Red Adair skrev:
"There are two things I really like about my job. When the phone rings I never know where I'm heading to next - and I'm never bothered by life-insurance salesmen!"
Hehe.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3666 filmz-Bruce 14 år siden

gi-jones (3665) skrev:
Hehe.


:)

Der er rigelig med stof til at lave en spændende film om hans liv. There Will Be Blood 2, men dog med en noget anderledes karisma :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3667 Collateral 14 år siden

#3662: Og nyt album til september! Det er ikke så dårligt :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3668 filmz-Bruce 14 år siden

Uden tvivl er det kun et fåtal, som jubler over Geert Wilders storvalg i Holland. Jeg morer mig dog helt og aldeles glimrende over konsekvenserne heraf. Mere modstand mod den retning EU er kørt hen imod, hvor den nationale beslutningsdygtighed udvandes og ikke mindst, at hvis man ikke lytter til menneskers bekymringer over lang tid omkring indvandrings- og integrationsspørgsmål, så tvinges man på et tidspunkt til at føle. Det skete i Danmark for 10 år siden, i Østrig, i Norge, er ved at ske i Frankrig og i England og langsomt Sverige. Det ville dog være herligt, hvis de etablerede partier en dag kunne få øje på fornuften, førend protestpartierne gør det! Wilders har jo f.eks. intet partiapparat og hvordan han skal få samlet 24 personer, det må guderne vide.

5/6

Mandelas oldebarn dræbt :(

0/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3669 HonoDelLoce 14 år siden

Collateral (3667) skrev:
#3662: Og nyt album til september! Det er ikke så dårligt :D


Nej, det er saftsuseme i orden! Er du gal hvor jeg glæder mig.. Der må godt snart begynde at dukke små snippets af det nye musik ud! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3670 elwood 14 år siden

Nikons stædige support 2/6

Franske Musicals 2/6 kun på grund af Gene Kelly.

Tror jeg skal holde mig til de Amerikanske.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: