Gravatar

#3731 Thomsen 14 år siden

#3729 - Det er en original dvd fra Dark Maze Studios, og så vidt jeg ved, er det en helt legitim og officiel udgave.

De screenshots, jeg har set, ser dog ikke særligt gode ud. Det ligner stadigvæk et vhs-rip, men det kan også skyldes, at det originale filmmateriale ikke er tilgængeligt. En meget stor del af de tyrkiske film er jo gået fuldstændigt tabt for eftertiden, fordi man skrottede dem for at genudvinde sølvindholdet fra filmkopierne.

Den helt store ulempe ved den amerikanske dvd er, at den kun indeholder den engelske dub og ikke det originale, tyrkiske lydspor.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3732 frankdrebin 14 år siden

#3729 tror nok den er legit, da der er interview med skuespilleren på hjemmesiden, og mener også han snakker noget om at han har fået lov af selskabet der lavede den i sin tid... Mener at have læst at de har fået lavet den fra det originale filmrulle, selvom det ikke betyder at den skulle være bedre kvalitet end den jeg har.. Den jeg har er bare virkelig dårlig kvalitet.. Farverne er også helt fucked up!


Men det jeg egentlig gerne vil høre, er hvordan den ser ud billede og lydmæssigt.. Og så om der er undertekster på :)
Gravatar

#3733 Thomsen 14 år siden

#3732 - Jeg tjekker den lige lidt senere i dag og vender tilbage til dig.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3734 filmz-Bruce 14 år siden

En Bugatti Veyron har kørt 500 km/t. Flot! Hvis nu de havde lavet en bil, som kunne køre 500 km på literen, havde jeg været imponeret. Hvornår mon mentaliteten ændrer sig for drengerøvene i bilindustrien fra at kigge på størrelsen til gørelsen?

Who gives a fuck!

0/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3735 Thomsen 14 år siden

Pjat. Det er ikke gørelsen, men smørrelsen det kommer an på. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3736 Bobby Singer 14 år siden

Danmark - Cameroon: 5/6

Det var godt vi vandt, men vi mangler stadig en kamp endnu.
Idjit
Gravatar

#3737 Batsy 14 år siden

er jeg den eneste eller er det her musik bare fantastisk og man får den følese at man er i et eventyr

6/6 for musikken og 2/6 for filmen!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3738 filmz-Bruce 14 år siden

#3737 Jeg vil mene, at der er en ganske god sandsynlighed for, at du ikke er den eneste!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3739 Batsy 14 år siden

3738# Thats gooood!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3740 BN 14 år siden

EPH333 (3737) skrev:
er jeg den eneste eller er det her musik bare fantastisk og man får den følese at man er i et eventyr

6/6 for musikken og 2/6 for filmen!


Jeg synes ikke, musikken ligefrem er fantastisk. Men den er meget iørefaldende og stemningsfuld.

4/6 for musikken

4/6 for filmen

0/6 for filmens evne til at få mig til at sætte den i afspilleren, uden at det er på opfordring af mine børnebørn
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: