Gravatar

#3851 lagoni 14 år siden

Jeg har slet ingen karakter i hatten... Jeg læste IB og der fik vi først vores karakterer i starten af juli, dumpeprocenten er en del højere end stx (et smart forkortelse jeg ikke kendte dengang, kan mærke det er længe siden...), så så det var lidt underligt at køre i vogn og fejre og egentlig ikke vide om man var bestået.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3852 Highland Park 14 år siden

#3850: Det er muligt, at jeg tager fejl, men jeg fornemmer hverken sarkasme eller ironi i dit indlæg.
Hvis bare vi så vidste, hvad vi skulle gøre anderledes... det gør mig sgu både vred og trist, at den slags finder sted. Hvordan i alverden skal man få bugt med den slags?

Forhåbentlig hjælper det, når lokalsamfundet griber ind.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3853 filmz-Bruce 14 år siden

#3852 Der var nok så meget af det, at det lavede en 180 grader og med rødmosset hoved gemte sig i en trist sætning :)

Jeg er sådan set efterhånden ligeglad med, hvad andre vil gøre. Jeg kommer ikke på Nørrebro mere og hvis indbyggerne har det fint dér med mangfoldigheden og det at vende den anden kind til, så skal jeg da ikke være den som ødelægger den gode stemning.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3854 davenport 14 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3855 filmz-Bruce 14 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3856 Highland Park 14 år siden

Bruce (3853) skrev:
#3852 Der var nok så meget af det, at det lavede en 180 grader og med rødmosset hoved gemte sig i en trist sætning :)

Aha! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3857 MOVIE1000 14 år siden

kom til at tænke på en episode der minder lidt om netto episoden

Det er et område tæt hvor jeg bor, det skete.
Der kommer en stille og rolig hjem-is bil kørende på sin rute, da en flok indvandrer børn vælger at overfalde hjem.is bilen og stjæle is og slå hjem-is manden halvfordærvet. Nu har hjem-is valgt ikke at have det område på sin rute mere, synd for dem som bor der, nu får de ikke flere is fra hjem-iis bare pga af nogle små unger.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3858 AP 14 år siden

Det er let at nævne flere eksempler og dele frustration, men måske er det mere interessant at snakke om baggrunden for sådan nogle episoder. En overfladisk samtale om det her emne bærer ofte præg af fordomme og gør ikke rigtigt nogen klogere. Hvis det er noget vi gerne vil ændre på, bør vi vel i stedet diskutere hvad der skaber sådan en opførsel.
Gravatar

#3859 MOVIE1000 14 år siden

#3858 ungerne kedede sig, blev der konkluderet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3860 Skeloboy 14 år siden

#3858 - nejnej, det er lettere bare at dømme uden at diskutere og tænke over det...

Skriv ny kommentar: