Gravatar

#3861 Highland Park 14 år siden

Er der da nogen i de seneste indlæg, der har dømt nogen på forkert grundlag?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3862 filmz-Bruce 14 år siden

#3858 Jeg er ret sikker på, at du med din bemærkning ...overfladisk samtale om det her emne bærer ofte præg af fordomme, selv er ganske overbevist om, hvilke partsindlæg, som måtte være fordomsfulde og hvilke som ikke er det.

Måske har nogle af os diskuteret emner som dette til hudløshed i et årti og med Jørgen Leths ord "resignerer vi", fordi argumentationen er velkendt og der sjældent kommer mere ud af det, end milelange indlæg og tråde, som endnu engang positionerer os i det politiske landskab.

Det er lidt som at blive ansat i et IT firma i 1990 og komme med på det årlige teambuilding, hvor man kan blive inspireret. Når man 20 år senere endnu engang skal med og buzzwords endnu engang er skiftet ud til noget trendy, men substansen ikke har ændret sig en tøddel, så sidder man og venter på at dagen er overstået og man kan komme i baren.

#3860 Jeg synes da ellers det ikke er så lang tid siden, at du i et par tråde har givet udtryk for, at du netop ikke ville diskutere nogle emner, da du bare ender op med at blive sur og sige noget du vil fortryde :)

Jeg diskuterer gerne emnet ... trods alt. Bare kast handsken :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3863 Skeloboy 14 år siden

#3862 - jeg diskuterede heller ikke...svarede bare AP...;)
Gravatar

#3864 filmz-Bruce 14 år siden

#3862 Dit svar er så stadig et udtryk for en holdning omkring det der diskuteres og du må forvente, at der så også bliver svaret :) Dit indlæg #60, bar da præg af en holdning mellem linierne, som jeg finder mærkværdig i og med du sjældent selv vil deltage i diskussioner af denne slags. Derved har jeg svært ved at tage udsagnet "det er lettere" helt alvorligt, i og med vi på Filmz da ganske ofte kommer ud i langvarige debatter, som ikke ender på "Nationen" niveau og dermed synes jeg udsagnet faldet til jorden.

Jeg er absolut ikke bange for at sige min mening, selv om jeg godt ved, at jeg ofte vil træde andre over tæerne. Jeg elsker det faktisk og især hvis nogen vil forsøge og kaste mig i bås, for at kunne opretholde illusionen om en given politisk virkelighed. Og hermed ikke sagt det er hverken Lasher eller du, men en generalisering om debatvirkeligheden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3865 elwood 14 år siden

At Valve har fået fixet deres White texture problem i HL2, som jeg og lidt andre folk døjede med, så jeg endelig kan få det spillet igennem igen på min "nye" pc

6/6!

For satan det var irreterne at alting blev hvidt/tåget, når man gik lidt væk fra det i spillet, nu har de endelig fixet det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3866 Skeloboy 14 år siden

#3864 - men jeg sagde også, at jeg har svært ved at lade være med at kommentere på indlæg...og jeg fortryder hver gang, faktisk...det er bare svært, når denne tråd er overfyldt med indlæg, der ligger op til debat...nu mener jeg stadig, at der mangler et decideret ikke-relateret off-topic...jeg kunne selvfølgelig også ignorere denne tråd, men der sker så meget andet i den også.
Gravatar

#3867 Batsy 14 år siden

batman arkham aslylum, 6/6 boss fight der nede ved elevatoren, er så frusternde svær at jeg har prøvet 10 gange uden succes( spiller på hard btw) 0/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3868 MOVIE1000 14 år siden

#3867 prøv med easy det gjorde jeg det var egentlig let nok :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3869 Batsy 14 år siden

868# Jeg vil have achimenten, så nej :D og easy er jo for nemt, sådan set lige ude af landevejen
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3870 filmz-Bruce 14 år siden

Danmark i VM!

Vi fik det optimale ud af vores spillere og spillestil. 3 ugers intens træningslejr gav fuld bonus. Det var tydeligt at forsvaret var tændt!

Tak for at bruge Martin Jørgensen og Jakob fra AGF. Måske derfor der var god stemning i Århus ved storskærmen. Man er så vant til at tabe!

Godt at William Kvist, en af årets store profiler IKKE blev brugt.

Tak for nogle gode år Morten og held og lykke med de næste to! Mon ikke Niels Helveg er klar til en tørn mere?

4/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: