Gravatar

#3871 filmz-Utyske 14 år siden

Sepp på landsholdet!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3872 tiany 14 år siden

Dagens program på Kløften festival

The Storm 4/6
Pernille kan virkelig synge, men lidt trist når de spiller for at publikum der ikke kender en eneste af deres sange. Derfor var pladsen også halv tom.

Sanne "Rock Mamma" 5/6
Skiftevis danske og engelske sange. Skiftevis gammelt og nyt. Super og godt at synge med på.

Dizzy Mizz Lizzy 6/6
Man følte sig virkelig ung igen. Og der blev i den grad sparket gang i festen.
Valar morghulis
Gravatar

#3873 frankdrebin 14 år siden

En mand har begået selvmord pga. olieudslippet ved USA's kyst har ødelagt han levevej. Virkelig sørgelig klip.

[url=


0/6
Gravatar

#3874 dyg 14 år siden

1½ times boren i en tand: 2/6 (det gjorde ikke ondt, men det er fucking dyrt.. I det mindste lå jeg konstant og tænkte på/morede mig over scenen med Bill Murray og Steve Martin fra Little Shop of Horrors)

Forhåbentligt ikke flere smerter i tanden: 6/6!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3875 wimmie 14 år siden

1½ time? :-O

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3876 Batsy 14 år siden

Sådan!, næsten færdig med Batman AA, er kommet til Ivy ! :D 3/6 ivy er nu noget af en svær fjende i det spil!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3877 lagoni 14 år siden

At mit praktikforløb/praktikrapport er blevet godkendt 6/6

Jeg havde undret mig hvis jeg ikke bestod, mend et er godt nok rart at få afklaring. Den skulle være godkendt før jeg må aflevere speciale og med undervisernes sommerfiere, var jeg så småt begyndt at løbe tør tid.

At jeg stadig skal skrive speciale 0/6
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3878 dyg 14 år siden

#3875 - Ah, nok nærmere 75 minutter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3879 wimmie 14 år siden

#3878

Stadig længe...da jeg for et par uger siden fik lavet et lille hul (mit første) tog det allerhøjst en halv time alt i alt.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3880 dyg 14 år siden

#3879 - Og så er jeg ikke færdig endnu! Jeg skal afsted igen på fredag, og sikkert også lige een gang mere :/

Bedømmelse:
At finde ud af, at man har et par euro stående på betsafe.com, og så bruge dem på sådan en kupon: 5/6 - Det kunne jo have været 10k eller 100k.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: