Hehe, jeg ser for mig, pensionist-Finn der har siddet og set Alene Hjemme i 15 år, og som nu endelig, i sit livs efterår, har besluttet sig for at prøve den med strygejernet og dørhåndtaget af :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Mener faktisk også at der blev fundet en lastbil i fredericia fyldt op med cykler fra netop århus og odense. Det er sgu et spøjst erhverv at køre rundt med en boltsaks og stjæle cykler op om natten.. man bliver jo lidt paranoid, overvejede faktisk at sætte en eller anden form for chip på min næste cykel for at følge den hehe, har bare ikke rigtig råd til en ny..
Jeg bor i Fredericia og har fået hugget to cykler af mærket Avenue..begge i arbejdstiden. Den ene var kun en månede gammel, snøft, piv og møg.
Nu cykler jeg rundt på en nærmest antik herrecykel, som ingen gider eje bortset fra mig.
Cool - har selv boet i Frede i 2½ år - hyggelig by ellers. Fik ingen cykler stjålet :) Nu arbejder jeg der kun - bor i Assens og min cykel samler støv :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#4081 Michael Andersen 14 år siden
#4082 Batsy 14 år siden
#4083 Batsy 14 år siden
My head, my head ): alt for meget varme, føles som min hjerne skrumper!!! 0/6
#4084 gi-jones 14 år siden
Hehe, jeg ser for mig, pensionist-Finn der har siddet og set Alene Hjemme i 15 år, og som nu endelig, i sit livs efterår, har besluttet sig for at prøve den med strygejernet og dørhåndtaget af :-)
#4085 filmz-Bruce 14 år siden
At jeg så ikke gider at gå en tur i Ørestaden om jeg så fik penge for det, er noget helt andet!
#4086 filmz-Utyske 14 år siden
Sure mand, men jeg er enig. ;)
#4087 filmz-Bruce 14 år siden
#4088 misuma 14 år siden
Jeg bor i Fredericia og har fået hugget to cykler af mærket Avenue..begge i arbejdstiden. Den ene var kun en månede gammel, snøft, piv og møg.
Nu cykler jeg rundt på en nærmest antik herrecykel, som ingen gider eje bortset fra mig.
#4089 filmz-Utyske 14 år siden
Jo tak. :)
#4090 wimmie 14 år siden
Cool - har selv boet i Frede i 2½ år - hyggelig by ellers. Fik ingen cykler stjålet :)
Nu arbejder jeg der kun - bor i Assens og min cykel samler støv :(