Gravatar

#4161 Bobby Singer 14 år siden

filmfan (4160) skrev:
#4157

Hvorfor i alverden vil du dog ikke sige din mening om Mad Men? Jeg tror godt, jeg kan tåle at få at vide, hvis du mener jeg har kastet penge ud af vinduet på noget bras :-)


Fordi det sikkert vil bluse op til en eller anden mega lang debat om meningen med livet og leverpostej vs. rullepølse, hvis jeg kender filmz ret, og den diskussion orker jeg ikke at tage lige nu.

Men jeg kan da godt skrive et par korte ord om Mad Men hvis det er:

Der er mange gode ting at sige om Mad Men, et par af dem er det gode skuespil fra stort set alle de medvirkende, og det kan man også takke instruktørerne for som formår at få det bedste ud af de medvirkende. Det er også en meget god fremstilling af 60'ernes USA, uden dog selv at have været der på det tidspunkt ;P, fordi det ikke bare er det typiske glansbillede af det gamle USA man ser, hvor alle er glade osv., men folk har deres indre dæmoner og kæmpe med og kvinder har egentlig ikke noget at skulle have sagt, så det var jo egentlig også en utrolig magtdomineret periode. Alt det illustrere den meget godt og derfor irritere dens "fejl" eller "mangler" mig også så meget desto mere. Jeg kunne godt ønske mig at den var knapt så fragmenteret, den virker meget episodisk ud fra det jeg har set af den, hvilket er hele første sæson og de første tre-fire afsnit af anden, og da det ikke så ud til at ændre sig er jeg simpelthen gået helt i stå.
Idjit
Gravatar

#4162 filmfan 14 år siden

#4161

Jeg har nu set de tre første afsnit af sæson 1 og din beskrivelse svarer egentlig meget godt til mit indtryk af serien. Jeg tror dog ikke, at det episodiske præg kommer til at genere mig særlig meget.

Jeg er imponeret af, at de kan lave en tv-serie i denne kvalitet og rettet i mod denne målgruppe (30+ går jeg ud fra) - og få succes med det. Det fortæller både noget om publikum og producent.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#4163 Skeloboy 14 år siden

Fællestival, 6/6...

400 glade og smukke mennesker på Sydfyn med fest og musik døgnet rundt.
Gravatar

#4164 Thomsen 14 år siden

Sydfyn... hvor 400 mennesker er nok til at kalde det for en festival. 6/6 :-)

EDIT: Mig, der læser forkert... 0/6 (må ha' kaffe nu!)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4165 wimmie 14 år siden

filmfan (4162) skrev:
#4161



Jeg er imponeret af, at de kan lave en tv-serie i denne kvalitet og rettet i mod denne målgruppe (30+ går jeg ud fra) .


Ah....jeg tror lige jeg venter et par år med at gå igang med den så :P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4166 chronaden 14 år siden

At bede om et fornuftigt bud på Johnny Depp's bedste rolle, og så få slynget "Edvard Saksehånd" i hovedet, 0/6


...............undskyld wimmie ;)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#4167 wimmie 14 år siden

Folk der deltager i quizzen og alligevel ikke er interesseret i at høre andres mening 0/6
..........................Sorry Chronaden :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4168 filmfan 14 år siden

#4165

Ja - som 29-årig er du slet ikke voksen og følsom nok - Glee passer nok bedre :-)
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#4169 wimmie 14 år siden

#4268

Det var jo dét jeg tænkte...må lige give det et par år til at "vokse" i... i øvrigt er jeg stadig kun 28; et rent barn ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4170 Åkepool 14 år siden

Kruse (4155) skrev:
og at nogle københavner-fjolser skulle løbe ind på banen og lave ballade.


Det er fordi det koster dem 10.000,- at gøre det på hjemmebane, så der slipper vi for dem. Så bliver de tilsyneladende nødt til, at komme af med deres stupiditeter på udebane.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: