Gravatar

#4321 dyg 14 år siden

#4320 - Jeg føler med dig! Vi har været igennem sådan et helvede et par gange, og føj det er træls!

Jeg har spenderet det meste af ugen på at sætte en ny byggeserver op. Vi har tidligere brugt VS08, TFS08 og CC.Net, men nu går vi over til at bruge VS10 og TFS10.. Men at migrere al vores data fra TFS08 til TFS10 var fandme også et helvede.

Nu vil jeg så lade andre om at sætte de nye builds op, samt at få VS' code analysis til at spille. Vi har tidligere brugt FXCop, og ej heller skiftet fra FXCop til VS Code Analysis er lige til. Jeg prøvede at køre det på et enkelt af de 47 projekter i vores solution, og der kom der kun 600 warnings, hvor FXCop kom med 0...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4322 filmz-Bruce 14 år siden

#4321 Vi har det hele i MS TFS og lige nu er jeg ene på skansen og skal deployere pakker til et test miljø. problemet er, at to er gået på ferie. Begge har arbejdet på hver deres branch. Den ene har lagt rettelser ud på test, som kunden skulle teste i dag. Den ene har EFTER smidt sine rettelser ud samme sted, fået andre til at teste, sige god for det og derefter merget sine ændringer op i produktions koden efter at det er blevet godkendt. Dvs. den førstes ændringer ikke fungerer nu. Så nu skal jeg bygge hans kode igen, deployere ud, kunden skal teste og hvis det godkendes, skal jeg merge koden op i produktion, i den andens ændringer. Fuck af duck og så en fredag eftermiddag :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4323 chronaden 14 år siden

Tyknakkede Svagtfattende Jocks der ABSOLUT altid skal optage minimum 2+ maskiner på én gang i mit fitness center.......

-2/6 - fking douchetards >:(
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#4324 elwood 14 år siden

Åndsvage dvdholde mekanismer i dvd cases, der får en til og frygte at man knækker skiven!

Skete heldigvis ikke, men argg de er dumme.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4325 frankdrebin 14 år siden

Vil gerne lige tilføje lidt vrede mod dvd æsker..

Jeg snakker om de æsker hvor der er rundt om dvd-skiven er "fordybninger" til at få en finger under skiven. På mange af mine film, der er der en tynd "væg" så man ikke kan få fat i den alligevel.. Ved ikke om i ved hvad jeg mener?

Kan ikke rigtigt forklare det bedre :)
Gravatar

#4326 Bobby Singer 14 år siden

#4315 Congrats! :)

Har stadig en hel uges ferie endnu 6/6
Idjit
Gravatar

#4327 MOVIE1000 14 år siden

#4325 er ikke helt sikker
jeg hader dem man ikke kan trykke ned, hvor man er nærmest nød til med magt at flå skiven ud fra coveret, men er bange for at knække skiven tror det er det samme som elwood
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4328 elwood 14 år siden

Her skal man lige med neglen skubbe nogle små plastik låse kan man kalde det ind og så vippe dvd'en op af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4329 tiany 14 år siden

Indkaldelses til 2. samtale 10/6 :)
Valar morghulis
Gravatar

#4330 elwood 14 år siden

Er det så her de gennemgår hele din FB profil, og tjekker venner og bekendte?

8-)

Men good luck, krydser fingre
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: