Gravatar

#4331 tiany 14 år siden

Nej det er her jeg skal lave personlighedstest og vise at jeg kan regne og skrive :D
Men de må da godt tjekke min FB-profil, hvis det lykkedes for dem vil jeg gerne vide hvordan de har gjort, for den er fuldstændig lukket for alle undtagen mine venner, du kan ikke engang finde den via google :D
Valar morghulis
Gravatar

#4332 filmz-Bruce 14 år siden

3. film fra DVDPacific i træk er nu røget i tolden, så en æra er slut. Posten må have opgraderet stikker korpset. 197 kroner i gebyr og told for en skide film. Rend mig i røven! Filmene kan de sende frem og tilbage mellem sig.

Nu er spørgsmålet ... hvad fanden gør en klog mand? Og derefter ... hvad gør jeg? Helium Pass er vist en saga blot hos Axel, så det er vel blot at vente, vente og vente på, at Axel får en af deres 24 timers fri shipping tilbud og så gå amok. Hold da kæft noget lort!

0/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4333 Thomsen 14 år siden

Æv. Det lyder da træls! :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4334 filmz-Bruce 14 år siden

#4333 Ja det er vel blot at prise sig lykkelig over minderne :)

Hovedrengøring slut. Sidste støvkorn er væk fra hytten. Skøn fornemmelse og der er Guinness i køleskabet :)

6/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4335 Bobby Singer 14 år siden

De viser Anaconda på DR1: 6/6

Fremragende kikset 90'er action/gyser af den bedste slags. :)
Idjit
Gravatar

#4336 HonoDelLoce 14 år siden

The_Krip_Keeper (4335) skrev:
De viser Anaconda på DR1: 6/6

Fremragende kikset 90'er action/gyser af den bedste slags. :)


Og på min canal digital står der under genre "for børn" :D

Spot on ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4337 elwood 14 år siden

Jon Voight er ret munter i den hvertfald 8-)

Matt Damons tale, da han modtog sin pris fra American cinematheque 5/6 synes den var ret underholdende, og ja Jimmy Kimmel og hans kumpan lavede self. you're time is up joken da han holdte sin tale 8-)

Og så blev han sku hyldet 27. Marts 2010 hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4338 inflector 14 år siden

Firefly 6/6 - for satan hvor er det godt og hvor er det bare supernederen at der kun kom en sæson, mens alle mulige ligegyldige serie kan blive fornyet i det uendelige....Brænd i helvede FOX.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4339 MOVIE1000 14 år siden

#4337 hahaha så det også selv, har lige set traileren med ham i fuldt ud :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4340 elwood 14 år siden

#4338

Ja, og så igen, heller stoppe på toppen end og malke et koncept, til det ikke kan rumme mere.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: