Gravatar

#4491 Thomsen 14 år siden

Under vores ellers så benhårde og barske filmnørd-ydre gemmer sig i virkeligheden Bamseline-bløde mænd... Jeg blev også helt rørt. Håber I får nogle hyggelige dage, Bruce! :-)

Jeg smutter en uge ned til familien i Sønderborg om en times tid. Hvis vejret ellers bare opper sig en lille smule, så jeg kan gå en tur i skoven og smide skoene og rende barfodet rundt på forældrenes græsplæne, så er det 6/6

At BaneDanmark til gengæld ikke er færdig med deres sporarbejde (som lovet), og at jeg derfor skal køre i bus fra Tinglev til Sønderborg, det er 1/6

Heldigvis skal jeg flyve hjem igen (6/6)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4492 frankdrebin 14 år siden

At komme på arbejde idag, og opdage at butikken er en stor vandpyt 0/6

Træls!
Gravatar

#4493 Batsy 14 år siden

Bruce# Hehe det minder mig om den her tude video , som jeg var vædde at knække med tåre med, :'). i må have det sjovt! i burde se den! VIRKELIG RØRENDE FILM!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4494 inflector 14 år siden

#Bruce det lyder sgu herligt. Jeg håber I hygger jer :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4495 filmz-Bruce 14 år siden

Ja jeg er skammeligt følsom, når det kommer til min datter ... dejlig følelse :) Men jeg er jo også et tudefjæs til mange film. Det blev ligeså god en velkomst, som jeg havde regnet med. Sprang op om halsen og så sad hun ellers fast et halvt minuts tid :) Nu hygger vi med familien og hun er glad for at se fætrene igen :) Og tak ... vi skal nok få nogle gode dage :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4496 BN 14 år siden

Bruce (4495) skrev:
Ja jeg er skammeligt følsom, når det kommer til min datter ... dejlig følelse :)


Jeg havde forleden besøg af min broder og hans nye kæreste, som overnattede her i weekenden, da de kommer fra den anden ende af landet. I de dage havde vi også mit ene barnebarn, en pige på 8 år, hos os.

Jeg er "kun" papbedstefader, men af en lang række grunde (som i sig selv er en laaaaang historie) er jeg den bedstefader der står hende nærmest, fordi jeg modsat de andre er der for hende, altså geografisk og socialt. Hun har i den grad adopteret mig som bedstefader, og under min storebroders besøg kom dennes nye kæreste med en betragtning baseret på hvad hun havde iagttaget de to dage, de var hos os:

"Du er jo ligesom en far for hende."

Den udtalelse rørte mig utroligt meget. Pigens adoptivfader har desværre generelt et meget fjernt væsen og tager sig ikke tid nok til hende, måske fordi han ikke magter det efter at have fået sin egen biologiske søn. Min kone og jeg har af samme årsag gjort en ekstraordinær indsats for at være der for pigen. Det gjorde i den forbindelse indtryk at høre, at selv en fremmed eller udefrakommende kan se, at jeg betyder SÅ meget for pigen. Det var ikke noget jeg var bevidst om, for pigen elsker jo trods alt også sin adoptivfader (som vi øvrigt holder af).

Det, du skrev, Bruce, fik mig til at tænke på den velkomst, hun giver mig hver gang vi ikke har set hinanden i et stykke tid. ... Hold da op hvor kan man blive blød og varm om hjertet, når en datter eller et barnebarn viser sin ubetingede kærlighed! :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4497 filmz-Bruce 14 år siden

#4496 Ja det er en stor og dejlig oplevelse hver gang sådan noget sker, som fjerner alle spor af en evt. dårlig dag før dette. Godt at høre, at du også bare "er der" :) At tænke sig, at man kan lave en lang film om "Meaning of Life", når svaret jo er ligetil. Børn!

.
.
.
.
.
.
.
.
... og film!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4498 BN 14 år siden

Bruce (4497) skrev:
Ja det er en stor og dejlig oplevelse hver gang sådan noget sker, som fjerner alle spor af en evt. dårlig dag før dette.


Det er lige netop hvad det gør! Magisk!

Bruce (4497) skrev:
At tænke sig, at man kan lave en lang film om "Meaning of Life", når svaret jo er ligetil. Børn!


:-) :-) :-)

Ja, livet var nul og nix uden min kone og mit barnebarn.

Bruce (4497) skrev:
... og film!


Ja, så skidt pyt da! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4499 elwood 14 år siden

Og musik... og Bacon!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4500 Batsy 14 år siden

husk, nu mad og dejlig musik! og en god seng!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: