Gravatar

#4581 HonoDelLoce 14 år siden

At jeg ikke rejser til USA om 6 dage 0/6
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4582 Kruse 14 år siden

What #4581 said!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4583 Bobby Singer 14 år siden

At jeg aldrig har været i USA 0/6
Idjit
Gravatar

#4584 MOVIE1000 14 år siden

#4583 at jeg har været i NY 3/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4585 Kruse 14 år siden

At jeg skal op klokken 04.00 i morgen for at tage toget op til Århus, da jeg endnu ikke har fundet en bolig deroppe - 0/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4586 Bony 14 år siden

#4585 - Ah, det er fandme sur røv. Har du ingen venner, familie eller bekendte du kan låne en sofa hos indtil? Det er dælme en ond pendler-rute det der!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4587 Bobby Singer 14 år siden

MOVIE1000 (4584) skrev:
#4583 at jeg har været i NY 3/6

Hvad er problemet da? :)
Idjit
Gravatar

#4588 Muldgraver 14 år siden

chronaden (4566) skrev:
Er jeg den eneste der elsker regn? :D


Nej. Vejret vi har for tiden er fortrinligt, 6/6 fra mig. Jeg håber vi får lige så hårdt et efterår som vi har haft vinter og sommer, så er der ved at være noget ved Danmark igen. Jeg har store forhåbninger til oktober og november.

At få lavet to skønne tatoveringer sådan en tirsdag med ekstraordinær fridag 6/6
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#4589 Bony 14 år siden

chronaden (4566) skrev:
Er jeg den eneste der elsker regn? :D


Jeg elsker også regnen. Jeg finder det romantisk og afstressende. :-)

Muldgraver (4588) skrev:
At få lavet to skønne tatoveringer sådan en tirsdag med ekstraordinær fridag 6/6


Cool! Hvad har du fået tusset? Jeg har desværre lige brugt min "tattoo-opsparing" på telefon, ellers skulle jeg have været afsted her i efteråret igen. Der er ikke lavet noget på min arm i over et år snart, så det er sgu på tide at komme igang igen. Nu skal der dog spares op igen. hehe..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4590 rockysds 14 år siden

Regnen er nu i øjeblikket en ganske dyr "fornøjelse", så jeg må nok ligeså The Krip Keeper smide en bundkarakter efter den. :/
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: