Gravatar

#4591 MOVIE1000 14 år siden

#4587 jeg blev utrolig skuffet, ikke en by for mig, det var ens stort set alle steder og der var ikke sådan noget rigtigt spændene og interessant man kunne se, det er stort set ikke andet end en travl by, men nu fik jeg set NY og ved hvordan det er der:), men næste gang hvis jeg skal til USA bliver det ikke NY.

Berlin 4,5/6
Prag 4/6
Paris 6/6
København 4,5/6

det er de steder jeg har været på ferie udover NY :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4592 Kruse 14 år siden

Bony (4586) skrev:
#4585 - Ah, det er fandme sur røv. Har du ingen venner, familie eller bekendte du kan låne en sofa hos indtil? Det er dælme en ond pendler-rute det der!


Nej, desværre....Jeg håber at jeg når at få tilbudt et kollegieværelse gennem boliggarantien hos Ungdomsboligårhus til 1. september, da jeg formentlig nu ligger nummer 1 i køen til noget ledigt. Jeg lå i hvert fald nr. 2 ved det tilbud jeg fik her et par dage siden, men desværre tog nr. 1 i køen imod tilbuddet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4593 Muldgraver 14 år siden

Bony (4589) skrev:

Cool! Hvad har du fået tusset? Jeg har desværre lige brugt min "tattoo-opsparing" på telefon, ellers skulle jeg have været afsted her i efteråret igen. Der er ikke lavet noget på min arm i over et år snart, så det er sgu på tide at komme igang igen. Nu skal der dog spares op igen. hehe..


To oldenborrer (melolontha melolontha), en på hver arm. Ca. 10 cm. i længden og 5 cm. i højden. De sidder på ydersiden af armen, lige over leddet mellem under- og overarm. Der er bare intet som duften af frisk tatovering, når den sidder på ens egen krop.

Ak, det var ærgerligt med din opsparing. Det er lidt besynderligt som der kan opstå en afhængighed af at få lavet tatoveringer. Med disse to er jeg nu oppe på fem, men har stadig masser af planer... Du må også have en del ønsker eftersom du ligefrem har en tatoveringsopsparing, og taler om at et år er lang tid?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#4594 Bony 14 år siden

Muldgraver (4593) skrev:
Bony (4589) skrev:

Cool! Hvad har du fået tusset? Jeg har desværre lige brugt min "tattoo-opsparing" på telefon, ellers skulle jeg have været afsted her i efteråret igen. Der er ikke lavet noget på min arm i over et år snart, så det er sgu på tide at komme igang igen. Nu skal der dog spares op igen. hehe..


To oldenborrer (melolontha melolontha), en på hver arm. Ca. 10 cm. i længden og 5 cm. i højden. De sidder på ydersiden af armen, lige over leddet mellem under- og overarm. Der er bare intet som duften af frisk tatovering, når den sidder på ens egen krop.

Ak, det var ærgerligt med din opsparing. Det er lidt besynderligt som der kan opstå en afhængighed af at få lavet tatoveringer. Med disse to er jeg nu oppe på fem, men har stadig masser af planer... Du må også have en del ønsker eftersom du ligefrem har en tatoveringsopsparing, og taler om at et år er lang tid?


Jeg er i gang med et full sleeve på højre arm, har en på venstre biceps, har et chestpiece fra skulder til skulder og når jeg er helt færdig med armen, så skal jeg have tegnet på det ene ben, fra ankel til knæ. Masser af planer, men for lidt penge. :-)

Og ja, det er virkelig noget man kan blive afhængig af. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4595 filmz-Bruce 14 år siden

#4594 Jeg har blot fået tatoveret en prik, et specielt sted i skridtet. Det bliver så til HT's køreplaner i hovedstadsområdet og forstæderne i special tilfælde. Ret handy!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4596 MOVIE1000 14 år siden

Jeg har fået solgt min gamle spejder uniform 6/6 :D så mangler ejg bare at sælge den anden :(,
men nu blev jeg da lidt rigere og det skal fejres med en tur i byen hvor der skal shoppes film :D 6/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4597 Bony 14 år siden

Bruce (4595) skrev:
#4594 Jeg har blot fået tatoveret en prik, et specielt sted i skridtet. Det bliver så til HT's køreplaner i hovedstadsområdet og forstæderne i special tilfælde. Ret handy!


Første linie læste jeg først som om der stod 'pik' og tænkte, at det da var lidt synd for dig, at du måtte gå så yderligt til værks for syns skyld. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4598 filmz-Bruce 14 år siden

#4597 Jeg fik ideen fra Memento :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4599 frankdrebin 14 år siden

Der burde næsten oprettes en tråd hvor vi filmz'ere kan vise vores tusser? :)
Gravatar

#4600 elwood 14 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: