Gravatar

#4671 frankdrebin 14 år siden

Endelig at have fået færdiggjort min Roskilde Festival 2010 film.. Det har kun taget mig godt 20 timers arbejde alt i alt.. Det meste af tiden er blevet brugt på at få det færdiggjort i windows movie maker..

6/6
Gravatar

#4672 Thomsen 14 år siden

At MGM åbenbart har fucket deres egen "genudgivelse" af Jeepers Creepers op. 0/6

Den danske dvd er frygteligt dårligt komprimeret.

Den amerikanske ser fin ud. Til gengæld har MGM i USA så på et tidspunkt trykt et nyt oplag, hvor de har ignoreret, at den gamle udgave var dobbeltsidet med ekstramaterialet på side 2. I stedet for at så putte ekstramaterialet på en disk nummer 2, så har de bare "glemt det", så selvom coveret er det samme som før, og ekstramaterialet står anført, så får man altså ikke længere ekstramaterialet med. MGM's løsning har så været at stikke det gamle cover i en ny lenticular-yderæske af pap, hvor der ikke nævnes noget om ekstramateriale. Det gælder åbenbart for alle de eksemplarer, der findes ud hos forhandlerne siden slutningen af 2009...

Oh, well, jeg har vist brugt tid og penge nok på den titel på dvd. Forhåbentligt kommer den da på BD engang (og jeg har så - lige så forhåbentligt - fået opgraderet til formatet i mellemtiden).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4673 Bobby Singer 14 år siden

Jeepers Creepers, det er godt nok lang tid siden jeg har set den. Jeg håber også de udsender den på BD og så kan jeg da også lige snuppe 2'eren med i købet. Det jeg husker bedst er dog titel nummeret ;P
Idjit
Gravatar

#4674 Thomsen 14 år siden

Det er også temmeligt iørefaldende, det nummer. Jeg har nynnet det siden i går. :-)

At jeg har været i træningscentret for første gang i, hvad... otte måneder? 6/6

At det på trods af min elendige form lykkedes mig at smide 40 minutters løb ind i træningen. 6/6
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4675 chronaden 14 år siden

lol, er stolt af mig selv hvis jeg løber over 10mins i rap :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#4676 wimmie 14 år siden

New York - 6/6

Jeg elsker simpelthen alt ved byen; stemningen, mangfoldigheden, spisestederne, vejret, Central Park :D

Ok, jeg elsker ikke trafikken, men man vænner sig nu lidt til den.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4677 MOVIE1000 14 år siden

#4676 _D det var alt det jeg hadede ved New York måske bortset fra vejret :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4678 wimmie 14 år siden

Så du kunne ikke lide stemningen, mangfoldigheden, maden og Central Park?
:D

I må have spist nogle trælse steder og være blevet rullet i parken ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4679 MOVIE1000 14 år siden

#4678 De eneste spisesteder jeg kunne finde når jeg var sulten var McDonald/Burger king, og jeg blev faktisk rullet i NY, men dog ikke i Central Park, som jeg synes er en kedelig park, hvor man kun kan opleve egern, jeg synes ikke at NY er et besøg værd igen, seværdighederne skuffede også en del (med undtagelse af Ground Zero, et museum med alle mulige slags dyr/kulturer udstillet kan ikke huske navnet, og musicalen Mamma Mia).
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4680 inflector 14 år siden

Helt enig med Wimmie og fuldstændig uenig med Movie1000. New York er for fed en by. Det med der kun er Mcdonald og burger king er noget værre vrøvl, du må trænge til nye briller. Bare at besøge en af de mange delis er en fornøjelse og alle typer af restauranter mellem himmel og jord.

Der også altid noget at give sig til og en dag i Central Park er ikke at kimse af, der er altid et væld af aktiviteter og sære mennesker at glo på.

Jeg har ikke de 2 gange jeg har været i New York på noget tidspunkt følt mig truet eller oplevet, i hvert fald ikke værre ting end hvad man kan opleve i København.

Jeg skal helt sikkert derover igen.

New York 6/6
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: