Gravatar

#4681 Yoda 14 år siden

MOVIE1000 (4679) skrev:
De eneste spisesteder jeg kunne finde når jeg var sulten var McDonald/Burger king


Så har du sgu ikke ledt godt nok!

Bemærk de mange røde pletter ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4682 Bobby Singer 14 år siden

Jeg tror simpelthen at det er umuligt at tage til New York og ikke have det sjovt! Jeg har ikke selv været der endnu, men skal helt sikkert et smut til USA engang og New York er en af attraktionerne på turen. Hvis man har været i New York og ikke har nydt det, så fortjener man slet ikke at være der til at starte med!

MOVIE1000 hvis du nogensinde skal til New York igen, så bare giv mig billetten. ;)
Idjit
Gravatar

#4683 MOVIE1000 14 år siden

Jeg synes det var sørgeligt at gå i gaderne, de så ens ud og man kan ikke se andet end bygninger og folk (de fleste jeg mødte) var utrolig uhøflige.
Nogen kan ikke lide Egypten, nogen kan ikke lide Norge, og jeg ken ikke lide NY. (husk at tænke på at jeg kommer fra Esbjerg)

:P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4684 Yoda 14 år siden

MOVIE1000 (4683) skrev:
husk at tænke på at jeg kommer fra Esbjerg


Hvorfor? Er folk fra Esbjerg notoriske New York-hadere?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4685 evermind 14 år siden

Nej, men Esbjerg er west coast, så når man er derfra, holder man naturligt med L.A. i stedet.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4686 Batsy 14 år siden

685# Haha, klasse d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4687 MOVIE1000 14 år siden

#4684 øøøhhh ja?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4688 Yoda 14 år siden

#4685

Netop dén geografiske forbrødrings-relation havde jeg sgu ikke i tankerne.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4689 Yoda 14 år siden

#4687 øøøhhh okay?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4690 evermind 14 år siden

erlingúrs (sorry, det kommer aldrig til at føles rigtigt for mig at kalde dig EPH333) nye profilbillede: 6/6

Awesome bat is awesome!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: