Gravatar

#4701 tiany 14 år siden

elwood (4700) skrev:
Har du klatret på bygninger?


Jeg tror mere det er det faktum at han har en plet på sin straffeattest efter den der lille sag han havde.
Når Volbeats guitarist (var det vist) ikke kan komme ind i USA, fordi han på et tidspunkt har smidt med en bar-stol, så tror jeg ikke at PredatorX kan komme ind med det han har lavet :D
Valar morghulis
Gravatar

#4702 elwood 14 år siden

Ahh men jeg troede det var i DK, men ok jeg roder sikkert rundt med det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4703 Kruse 14 år siden

#4702: Det tjekker ens straffeatest igennem når de skal vurdere om man skal have tilladelse til at rejse ind i USA, og er der for mange pletter på attesten eller nylige ting (En masse komplicerede regler, som jeg ikke rigtigt ved noget om), så får man ikke indrejsetilladelse. Så hvad man har lavet i Danmark, kan påvirke om man kan komme til USA.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4704 elwood 14 år siden

Ahh ok, det var jeg slet ikke klar over.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4705 gi-jones 14 år siden

Hvordan tjekker de lige det? Jeg har da aldrig haft en straffeattest med de gange jeg har været der?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4706 chronaden 14 år siden

Diagnose af doctor som siger jeg har en "cystisk polyp" og noget mere latin... i min næsepassage, og skal tages ud ved fuld narkose og en ½ kande saftevand. 0/6

God jeg hader at gå til lælgen, det fanme altså sådan noget pis med mig >:(
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#4707 PredatorX 14 år siden

#4703

Præcis...

#4705

Det gør de heller ikke, men de har adgang til dansk register. Når du flyver ind i USA skal du udfylde den grønne visa slip. På den skal du udfylde om du er tidligere straffet. Du kan vælge at skrive nej og så håbe de ikke tjekker. Men hvis de gør bliver du anholdt på stedet og får omkring 1½ år for dokumentfalsk. Du kan også risikere et rutine tjek når du ER sluppet igennem, og så sker det samme hvis du bliver taget i at have snydt.

Hvis du derimod skriver ja, bliver du pænt smidt tilbage til dit hjemland med det samme. Det er så også lidt afhængig af, hvilken paragraf du er straffet for. Vold, narko (og det der er værre) ser de ikke særlig lyst på... Og da jeg er dømt for paragraf 191 kan jeg godt pakke mine sydfrugter :) Til et andet land end USA vel at mærke hehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4708 HonoDelLoce 14 år siden

PredatorX (4707) skrev:
#4703

Præcis...

#4705

Det gør de heller ikke, men de har adgang til dansk register. Når du flyver ind i USA skal du udfylde den grønne visa slip. På den skal du udfylde om du er tidligere straffet. Du kan vælge at skrive nej og så håbe de ikke tjekker. Men hvis de gør bliver du anholdt på stedet og får omkring 1½ år for dokumentfalsk. Du kan også risikere et rutine tjek når du ER sluppet igennem, og så sker det samme hvis du bliver taget i at have snydt.

Hvis du derimod skriver ja, bliver du pænt smidt tilbage til dit hjemland med det samme. Det er så også lidt afhængig af, hvilken paragraf du er straffet for. Vold, narko (og det der er værre) ser de ikke særlig lyst på... Og da jeg er dømt for paragraf 191 kan jeg godt pakke mine sydfrugter :) Til et andet land end USA vel at mærke hehe


Pimp ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4709 gi-jones 14 år siden

#4707: Oh, ja. Hvordan kunne jeg dog glemme den grønne seddel? Det er samme sted som man skal skrive at man ikke er terrorist :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4710 lagoni 14 år siden

Man skal også sætte kryds ved om man var medlem af nazistpartier 1936-1945. Vi snakkede om det kunne være sjovt at markere ja, da vores alder tydeligvis umuliggør det, men tror ikke dem der læser det, har samme humor...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: