Jeg er sikker på at der er mange mænd der elsker en god...ladeport (?)
Det er der...! Jeg tror personligt det er modeskabernes skyld. Som homoseksuelle finder de modeller de selv synes er pæne, hvorefter resten af verdens kvinder pludseligt skal have trukket et ideal ned over hovedet, som reelt set er: Drengekroppe uden former.
Kvinder med former: 6/6
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Kæresten har fået klippet pandehår og har en lille skønhedsplet under højre øje ... Pludselig slog det os, at det samme faktisk gælder Silk Spectre: 5/6 (Kun 5, fordi jeg desværre ikke kan overtale hende til at tage kostumet på ...)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#941 Notional 15 år siden
Pancakes good.
#942 Fynboen 15 år siden
Det er der...! Jeg tror personligt det er modeskabernes skyld. Som homoseksuelle finder de modeller de selv synes er pæne, hvorefter resten af verdens kvinder pludseligt skal have trukket et ideal ned over hovedet, som reelt set er: Drengekroppe uden former.
Kvinder med former: 6/6
#943 evermind 15 år siden
#944 evermind 15 år siden
#945 wimmie 15 år siden
Mmm baby!
Pancakes good!
#946 wimmie 15 år siden
#947 jessup 15 år siden
#948 dyg 15 år siden
Oh, my, god. Becky, look at her butt! It is so big. She looks like, one of those rap guys' girlfriends.
#949 evermind 15 år siden
Hun er helt okay med den. Hun stod ved siden af mig, da jeg skrev den og ved, jeg kun vil have hendes mås. ;)
#950 wimmie 15 år siden