Gravatar

#4891 Bobby Singer 14 år siden

Heavy Rain - 6/6

Damn jeg elsker det spil.
Idjit
Gravatar

#4892 tiany 14 år siden

De der Explosions in the Sky er ikke helt ringe :)
Det er altid rart at lære nyt musik at kende...
Valar morghulis
Gravatar

#4893 Batsy 14 år siden

892# Må sku sige det noget smukt og afslappende musik!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4894 Bobby Singer 14 år siden

Explosions in the Sky er da noget værre lort!


Just kidding, det lyder faktisk meget interessant. :)
Idjit
Gravatar

#4895 Skeloboy 14 år siden

JannikAnd (4887) skrev:
Hvis du er pjattet med Explosions in the Sky, er jeg nødsaget til at anbefale Mogwai og Godspeed! You Black Emperor...

Nu har jeg også fået hørt lidt mere Explosions In The Sky(har hørt meget lidt med dem før), og jeg er ikke så vild med dem. Nu er det selvfølgelig ud fra et lille udvalg, men jeg mangler lidt forløsning, en form for crescendo, om man vil.

Men jeg kan helt og holdent også anbefale Godspeed! You Black Emperor og selvfølgelig Sigur Ros.

På Roskilde 2008 eller 2009 så et band, der hed Mono fra Japan. [url= dem på Youtube[/url]

Nu er jeg jo en metal-kind-of-guy, så vi skal da lige have noget post-rock med metallyd også :), dvs. post-metal...noget, der er helt fantastisk at slappe af til.

[url=
[url=
[url=
[url= of the Architect[/url]
[url=

og så favoritterne:
[url= of Luna[/url]
Gravatar

#4896 davenport 14 år siden

Ved ikke lige hvor jeg ellers skal poste dette, men på railgun.dk kan man vinde en nøgle til det nye WoW. De har udlovet 100, så hvis man spiller så skal man næsten deltage.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4897 frankdrebin 14 år siden

Danonino - 6/6

Det rene sukker, ja, men det smager satans godt!
Gravatar

#4898 PredatorX 14 år siden

davenport (4896) skrev:
Ved ikke lige hvor jeg ellers skal poste dette, men på railgun.dk kan man vinde en nøgle til det nye WoW. De har udlovet 100, så hvis man spiller så skal man næsten deltage.


Jeg vinder aldrig noget.. så jeg gider ikke.. Men en fugl sked mig lige i skalden forleden, betyder det ikke held? Jeg tror dog hellere jeg må gemme mit held andetsteds...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4899 Sweetiebellefan 14 år siden

Kedelig weekend! - 3/6
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4900 MuManden 14 år siden

PredatorX (4898) skrev:
Jeg vinder aldrig noget.. så jeg gider ikke.. Men en fugl sked mig lige i skalden forleden, betyder det ikke held? Jeg tror dog hellere jeg må gemme mit held andetsteds...

haha, det må vist være en 0/6, medmindre at det som du siger giver held andetsteds, så må det vel være en 5/6 da det alligevel er ret ulækkert ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: