Gravatar

#4901 filmz-ab 14 år siden

Roger Federer 6/6
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#4902 Bobby Singer 14 år siden

#4900 Men underholdnings værdien er 6/6. Så længe det ikke går ud over en selv selvfølgelig. :D
Idjit
Gravatar

#4903 Michael Andersen 14 år siden

#4901 Novak Djokovic 5/7 6/1 5/7 6/2 7/5

;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4904 filmz-ab 14 år siden

#4903

hehe! Jeg var vist for hurtig med min dom. For søren da, Federer. Fik lyst til at kyle mit tv ud gennem vinduet :-)

Men sikke en kamp. Håber ihvertfald ikke Nadal vinder, men må indrømme at han er bedre end Novak.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#4905 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg nåede ikke at se hele kampen imellem de to, men det jeg så var rigtig godt. De bolde de nåede og det tempo der blev spillet var helt utroligt. Det er også stor mental styrke af Novak at komme tilbage på den måde, men i realiteten kunne Federer ligeså godt have vundet. Jeg er så glad nok for at vi ikke hele tiden får Nadal-Federer kampene, men at der er andre spillere som igennem de sidste års tid har blandet sig. Nadal er rigtig stærk for øjeblikket, men han er ikke uovervindelig.

Jeg forudser en kamp ligesom Federers, men hvor duellerne bliver endnu længere, eftersom både Nadal og Djokovic er nogle af de hurtigste spillere og samtidig gode kontraspillere. Og jeg håber Novak vinder, i det jeg rigtig godt kan lide hans spil.

Det eneste ærgerligt ved dette års turnering er at Del Potro er skadet og ikke har haft mulighed for at forsvare sin titel.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4906 filmz-ab 14 år siden

#4905

Ja, Federer kunne ligeså godt ha' vundet. Han missede jo to matchbolde, hvor han totalt var passiv ved begge bolde, i Novak's serv i 5 sæt. Men jeg må erkende, at det alligevel var fortjent Novak vandt. Når man tager sig en blunder eller to som Federer i 2 og 4 sæt, hvor Novak klart vinder, så er det altså for svagt - koncentrationen er ikke hvad den har været. Der er for mange mærkelige udfald. Jeg håber vitterligt Federer vinder et par slams mere, da han har givet mig de bedste tennis oplevelser og vil få mig stå som kongen af tennis. Men jeg elsker også mest hans spillestil.

Jeg må sige, at Nadal netop virker uovervindelig. Egentlig minder Novak og Nadal om hinanden. De vil gerne stå på baglinien og få alle bolde i spil, og forsvare sig, med kontrastød, men alt det Novak kan, kan Nadal bare en smule bedre. Men Novak har klaret ham før, især på det underlag, så. På den anden side, så vil Nadal gør alt for at vinde den eneste slam han mangler.

Og ja. Synd for Del Potro. Men han døjer jo meget med skader. Det er imponerende at Federer stort set aldrig har været skade.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#4907 Skeloboy 14 år siden

a@babo (4904) skrev:
Men sikke en kamp. Håber ihvertfald ikke Nadal vinder, men må indrømme at han er bedre end Novak.

Nadal for the win!

Indtil videre, Blå Mænd 2/10
Gravatar

#4908 Bony 14 år siden

Jeg har lige hentet den nye applikation til iPhone og iPad, der hedder "Find Smiley". Når man starter applikationen op, så viser den et kort i samme stil som kort-funktionen på telefonen, eneste forskel er blot, at en masse små grønne smiley'er viser sig på kortet. Den bruger simpelthen sin nuværende placering og viser spisesteder eller forretninger med smiley-ordning i nærheden og så kan kan man ellers zoome ind og klikke på ikonet. Herefter kan man se navnet og adressen på den pågældende forretning eller spisested og endnu smartere; lige ved siden af navnet er der et lille note-ikon. Ved et tryk på dette ikon, kommer en komplet smiley-rapport op på forretningen. Det er da pisse smart.

Nu har jeg ikke prøvet den i praksis, men har kun rodet med den herhjemme fra sofaen af, men det er indtil videre en ren 6/6'er i min bog.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4909 lagoni 14 år siden

At specialeskrivningen er overstået på onsdag: 1293847/6

At specialet skal nåes at skrives færdig til onsdag: 0/6

At muligvis dumpe specialet: 0/6

At jeg brokker mig hele tiden (og det ikke hjælper): 0/6
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4910 frankdrebin 14 år siden

#4909

Lagoni skrev:
At jeg brokker mig hele tiden (og det ikke hjælper): 0/6


At du selv har indset det 6/6! Det er altid godt med indsigt i sig selv! ;)

Skriv ny kommentar: