Gravatar

#4941 filmz-ab 14 år siden

stjålet cykel 0/6

Men jeg skal nok finde dig kære røver, stol på det.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#4942 dyg 14 år siden

At sidde på kontoret en søndag morgen kl. 7.. 1/6 (i det mindste giver det da nogle gode afspadseringstimer)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4943 misuma 14 år siden

Nu vil jeg nødigt overdrive, men et halv ton Cacaopulver på gulvtæppet 0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#4944 MOVIE1000 14 år siden

Aftensmad til morgenmad 5/6 (kartoffel lasagne)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4945 Bobby Singer 14 år siden

Yum yum nudler 4/6
Idjit
Gravatar

#4946 Thomsen 14 år siden

misuma (4943) skrev:
Nu vil jeg nødigt overdrive, men et halv ton Cacaopulver på gulvtæppet 0/6


Haha, den kan jeg stikke. Jeg var til fødselsdag engang og kom i min brandert til at tabe en kop kaffe på gulvtæppet. Jeg var overbevist om, at jeg sagtens kunne redde den, så jeg styrtede ud i køkkenet og hentede halvanden (!) pakke flormelis og pøsede det ud på tæppet, så det kunne suge kaffen op. Det første jeg kommer til at tænke på næste morgen er selvfølgelig, at det er kartoffelmel, ikke flormelis, man skal bruge til den slags. Min bekendte fik en solid omgang kaffeglasur ud af det på gulvtæppet. Jeg blev ikke inviteret med til den næste fødselsdag. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4947 PredatorX 14 år siden

6/6

BSG afslutning... Ak ja... :/
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4948 Skeloboy 14 år siden

Bryllupsfest i går, hvor brudevalsen var til Little Wing af Hendrix :)
Gravatar

#4949 evermind 14 år siden

Thomsen (4946) skrev:
Haha, den kan jeg stikke. Jeg var til fødselsdag engang og kom i min brandert til at tabe en kop kaffe på gulvtæppet. Jeg var overbevist om, at jeg sagtens kunne redde den, så jeg styrtede ud i køkkenet og hentede halvanden (!) pakke flormelis og pøsede det ud på tæppet, så det kunne suge kaffen op. Det første jeg kommer til at tænke på næste morgen er selvfølgelig, at det er kartoffelmel, ikke flormelis, man skal bruge til den slags. Min bekendte fik en solid omgang kaffeglasur ud af det på gulvtæppet. Jeg blev ikke inviteret med til den næste fødselsdag. :-)


Jeg tabte engang et glas rødvin på gulvtæppet, og så kom kæresten farende og pøsede kartoffelmel på pletten. Så stak jeg hende også en flad og råbte, om det ikke var slemt nok med vinen?!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4950 Michael Andersen 14 år siden

#4949 He he good one :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: