Gravatar

#4931 Thomsen 14 år siden

Jamen, velkommen tilbage! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4932 gi-jones 14 år siden

honodellece: I hvilken retning er det du tænker at du vil med dit liv? Vil du være sælfanger på Grønland eller er det noget mindre drastisk vi er ude i?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4933 dyg 14 år siden

Hvalfanger i Vejle, måske?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4934 Muldgraver 14 år siden

Knopskyder i Kattegat?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#4935 HonoDelLoce 14 år siden

Hehe.. Det er faktisk slet slet ikke helt så spændende :)

Jeg er lidt fanget imellem idéer lige nu.. Der er en masse spændende idéer og tanker, der flyder rundt..
Underligt nok har jeg følt mig en hel del mere afslappet de sidste par dage, efter jeg ligesom tog beslutningen om at der skulle ske noget..

Jeg tog fat i min chef tidligere i dag og nævnte, at vi lige skulle have en snak.. Regner med det bliver i morgen, senest fredag. Vil utroligt gerne have rene linier omkring det hele, og sørge for at gøre det ordentligt.. Samtidigt er han en utrolig erfaren fyr, som jeg føler mig helt sikker på vil hjælpe mig med nogle gode idéer..

Faktisk er jeg lige nu ikke så langt fra Davenports drømme - en af de idéer, jeg går og lurer lidt på, er en grillbar, jeg ved der er MEGET billig at overtage lige pt - og den idé gror på mig for hver time der går.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4936 chronaden 14 år siden

Endeligt at have fået min stam-pub til at bestille min alltime favorit øl hjem (goose island bourbon county stout), hvorefter han så siger at de kører tilbud på dem så længe lager haves fordi de ikke kan sælge dem og de smager FORFÆRDELIGT ifølge dem alle dernede.

aka mig og min mate får dem billgere end jeg kan købe dem for hos min lokale øl importør :D

6/6
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#4937 gi-jones 14 år siden

#4935: Måske skal vi starte en filmz-selvrealisations-klub :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4938 Sweetiebellefan 14 år siden

Fandens kedelig regnvejrs uge! 2/6
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4939 MOVIE1000 14 år siden

en fucking hård og ufattelig kedelig lang dag 1/6
at jeg har Explosions in the sky til at muntre mig op medog gøre mig mere rolig 6/6
at jeg har fri imorgen 6/6
at der ikke skal ske en skid i weekeenden, men det giver mig så mere tid til at få mere styr på min top 150 3/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4940 elwood 14 år siden

Bruce Springsteen's Born to run fed cd, og titel numret sparker røv!

6/6!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: