Gravatar

#5111 inflector 14 år siden

#5101 lorte link at poste....
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5112 Skeloboy 14 år siden

Min økonomiske situation, 2/6

Det er dog min egen skyld...men for satan da, jeg vil gerne snart have en normal økonomi.
Gravatar

#5113 Bobby Singer 14 år siden

Chili con carne til morgenmad 6/6

Mums! :D
Idjit
Gravatar

#5114 tiany 14 år siden

#5113
Hvorfor får du altid sådan nogle underlig ting til morgenmad?

Er det fordi du har læst den der forskningsartikel om, at det er lige meget hvornår på dagen man spiser de forskellige typer af mad :D
Valar morghulis
Gravatar

#5115 tiany 14 år siden

Skeloboy (5112) skrev:
Min økonomiske situation, 2/6

Det er dog min egen skyld...men for satan da, jeg vil gerne snart have en normal økonomi.


I ditto that
Valar morghulis
Gravatar

#5116 HonoDelLoce 14 år siden

tiany (5114) skrev:
#5113
Hvorfor får du altid sådan nogle underlig ting til morgenmad?

Er det fordi du har læst den der forskningsartikel om, at det er lige meget hvornår på dagen man spiser de forskellige typer af mad :D


Nu ved jeg ikke lige noget om The_Krip_Keeper's liv, men en af mine veninder arbejder om natten, og får derfor gerne varmt mad om morgenen, når hun kommer hjem.

Det kan jeg forstå - men det er hendes kæreste, der står op og laver det til hende, inden han selv smutter på arbejde - og spiser sammen med hende..

Så de fleste samtaler jeg har med ham starter gerne med "hvad fik du til morgenmad?" og så svarer jeg jo gerne "havregryn med banan" hvortil han svarer noget så uhumsk som f.eks. Mørbradsgryde..

Men kudos for at han gider at stå op mindst en time tidligere hver morgen for at kokkerere (det ord tror jeg aldrig jeg har skrevet før?) - hun må have en seriøs hook i ham.. Så meget tror jeg ikke jeg kunne elske nogen ! :P

Men jeg er også virkelig dårlig til at komme ud af sengen ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5117 Åkepool 14 år siden

#5101 - Sikke noget hønselort at linke til.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5118 filmz-jonasgr 14 år siden

#5116 Altså selve mørbradsgryde lyder da meget godt, men lige om morgenen tror jeg simpelthen ikke jeg kunne spise sådan noget. Med mindre jeg altså arbejder om natten :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5119 HonoDelLoce 14 år siden

jonasgr (5118) skrev:
#5116 Altså selve mørbradsgryde lyder da meget godt, men lige om morgenen tror jeg simpelthen ikke jeg kunne spise sådan noget. Med mindre jeg altså arbejder om natten :)


My pointe exactly ! :D

Jeg kan dælme forstå at honey'en er glad ved det.. Men at han kan hoppe på den vogn.. Puh ha..

Jeg har svært nok ved at forstå ældre mennesker, der spiser varm mad til middag.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5120 gi-jones 14 år siden

Jeg kan sgu spise hvad som helst - når som helst. Om jeg så gider lave det om morgenen er en helt anden sag. Jeg hader madlavning.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: