Gravatar

#5121 tiany 14 år siden

#5116

Spiser de så morgenmadsprodukter til aftensmad? :)
Valar morghulis
Gravatar

#5122 dyg 14 år siden

Skeloboy (5112) skrev:
Min økonomiske situation, 2/6

Det er dog min egen skyld...men for satan da, jeg vil gerne snart have en normal økonomi.


Min nuværende økonomiske situation: 3/6 (skal ikke beklage mig, har et udemærket rådighedsbeløb, dog ikke rigtigt nok til at spare det store op)

Min økonomiske situation om et par måneder: 5/6 (Færdigbetaling af 2 gange klatgæld betyder en forøgelse af rådighedsbeløbet på 5k om måneden, mums!)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5123 Åkepool 14 år siden

Skeloboy (5112) skrev:
Min økonomiske situation, 2/6

Det er dog min egen skyld...men for satan da, jeg vil gerne snart have en normal økonomi.


Tror min lige nu ligger på 1/6 og det vil den gøre i lidt over et halvt år endnu, hvorefter det vil gå fremad.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5124 HonoDelLoce 14 år siden

tiany (5121) skrev:
#5116

Spiser de så morgenmadsprodukter til aftensmad? :)


Ja, for det ikke skal være løgn, så spiser de ret ofte også aftensmad til.. Aftensmad..

Det er så som regel ude.. De er nogle af de bekendtskaber der er EKSTREMT gode til at ringe og spørge "hvad skal i have at spise i dag?" :D

Man kommer selvfølgelig hurtigt uden om det, hvis man ikke lige orker gæster, ved at svare det, som man tidligere på dagen har hørt, de har fået til morgenmad..

Man kunne selvfølgelig også vælge den modne løsning og bare fortælle om sin mangel på lyst til gæster - men jeg er konfliktsky ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5125 davenport 14 år siden

Fuck hvor er du latterlig at poste den slags pis, Foeller!!!! Nu skulle jeg lukke hele lortet ned, inkl. Netbank som jeg har bøvlet med hele formiddagen. Det er satanedeme det mest barnlige i flere år herinde. Håber det giver en advarsel!!!
:/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5126 Skeloboy 14 år siden

davenport (5125) skrev:
Fuck hvor er du latterlig at poste den slags pis, Foeller!!!! Nu skulle jeg lukke hele lortet ned, inkl. Netbank som jeg har bøvlet med hele formiddagen. Det er satanedeme det mest barnlige i flere år herinde. Håber det giver en advarsel!!!
:/

Den tænkte jeg faktisk også over. Men heldigvis havde jeg ikke noget vigtigt åbent.
Gravatar

#5127 weebs 14 år siden

Jeg er endnu engang lykkelig over at jeg bruger Chrome som min primære browser. På anden dialogboks kom en checkbox frem hvor jeg kunne vinge af ved "Undgå, at denne side laver nye dialogbokse." - jeg føler for jer der sidder med FF/IE. Så...

Chrome 6/6

Foeller 0/6
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#5128 PredatorX 14 år siden

chronaden (5095) skrev:
#5094
Behøver du ikke. (det sucks...)

Klik på "DitNavn's Account" oppe i højre hjørne.
Klik på "Update your site preferences"
Flueben i "Show previous title and name page design (reference view)" og tryk OK.

Vupti :)


6/6
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5129 BN 14 år siden

PredatorX (5128) skrev:
chronaden (5095) skrev:
#5094
Behøver du ikke. (det sucks...)

Klik på "DitNavn's Account" oppe i højre hjørne.
Klik på "Update your site preferences"
Flueben i "Show previous title and name page design (reference view)" og tryk OK.

Vupti :)


6/6


Samme karakter herfra. Jeg har virkelig været irriteret over denne ændring.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5130 Bony 14 år siden

Nu bliver jeg ekstremt nysgerrig over hvad Foeller har postet i #5101..? Det lyder ikke til, at han er særlig populær herinde på Filmz.

Jeg er dog glad for, at jeg nåede at læse nogle svar inden jeg selv trykkede på linket. Det er direkte ondt, at camouflere noget under et andet link navn og så poste det.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: