Gravatar

#5161 wimmie 14 år siden

Nogen der vil med ind og høre Band of Horses?

Husbonden er ikke synderligt begejstret for dem...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5162 dyg 14 år siden

#5161 - Nej tak, men du kommer vel til Århus og hører Imogen Heap, ikke?! Skelo kommer jo helt sikkert også... :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5163 wimmie 14 år siden

#5162

Hvornår er det?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5164 Skeloboy 14 år siden

#5162 - har ingen penge...men kender hende også meget lidt. Det jeg har hørt, og det er ganske fedt...men altså, hvis du giver billetten og Wimmie transporten, så er jeg frisk...skal bare være i Odense kl. 13 lørdag :)
Gravatar

#5165 dyg 14 år siden

Det er søndag d. 21/11: http://voxhall.dk/arrangementer.php?eid=1564

@Skelo - Du kan sagtens nå at spare de 170kr sammen til slutningen af november :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5166 Skeloboy 14 år siden

#5165 - ah, hehe, havde læst det som om, det var i morgen :)
Gravatar

#5167 filmz-jonasgr 14 år siden

Nå ja min Teefury order blev sendt i går. Så nu går der nok en 3-4 uger før jeg har den. Bliver spændende nok at se hvad man får.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5168 wimmie 14 år siden

#5165

Ah, fristende...og der er stadig billetter?
Hvem skal du afsted sammen med?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5169 HonoDelLoce 14 år siden

Foeller (5147) skrev:
Jeg ved godt, at mit indlæg har irriteret dig, men jeg synes alligevel du går lidt over grænsen her. Der var som sagt ingen onde hensigter med mit indlæg.


Så har du slet ingen idé om hvor langt du gik over grænsen her..

Jeg sad og var ved at skrive et længere indlæg i en anden tråd, som jeg havde brugt ret lang tid på.. Det gik så pænt tabt..

Og når man opfører sig som en snotunge, der mangler opmærksomhed, så må man regne med at blive kaldt ved samme navn..

Og det gjorde du..

Og jeg forstår slet ikke, at man prøver at retfærdiggøre det med at kalde det ved et latterligt navn.. Så kan jeg jo komme og kaste en mursten over din fod og kalde det for humpe-dag?

Den slags lege er fine nok, hvis begge sider er med på den.. Ellers pakker man sådan noget lort langt væk..

Og man skal da SLET ikke opføre sig småtfornærmet over at blive kaldt en snotunge!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5170 dyg 14 år siden

#5168 - Jeps, der ser ud til at være billetter endnu, jeg har da også selv først lige købt billetter nu.

Jeg påtænker at invitere den så omtalte veninde med, ellers finder jeg nok en anden, der er klar på at overtage den billet jeg får til overs.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: